Rozdiel? Ale je, a to v prístupe, keď riešia problémy. Výpadok nahlásiš orange, oni kontaktujú telekom. Technik z telekomu príde, avšak nie tak promptne ako ptr sojich. Na banálny výpadok zareagoval technik z telekomu, že musí prísť do bytu. Som mu vysvetlil, že v byte sa neudialo nič, nikto nebol doma, keď nastal výpadok. Trval na svojim a že príde, ale až o tri dni. Toto sa udialo zhruba po týždni výpadku a nahlásenia orange. Nakoniec, keď mal prísť, v ten deň internet záhadne začal ísť. Opravu urobil u nich, bez potreby návštívenia bytu. Na naliehanie čo a kde dola chyba neodpovedali, a kašlali na mňa. Orange bez výhrad uzná reklamáciu a "odspustí" platbu za čas vypadku, nie však automaticka, treba požiadať.
Orange zaviedol FUP 300GB/mesiac. Ja na rýclosť orangeu nemôžem povedať nič zlé, Nikdy som ťiadnym meračom rýchlosti nenameral nižšiu rýchlosť ako 50% maximálnej.
Ceny sú v telekome preto také aké sú, že nenažranosť nemeckých akcionárov nemá dno. Telekom neprenajíma svoje siete dobrovolne, ale na základe rnariadenia.