Zavrieť

Porady

Reklamácia

Dobrý deň, pokúsim sa opísať môj problém. Mám obchod. Zákazník príde reklamovať tovar. Môj dodávateľ reklamáciu neuzná, alebo nekomunikuje. Ja ale nechcem stratiť zákazníka a vrátim mu peniaze, prípadne vymením tovar. Ako to teraz vysporiadam v účtovníctve ? Ďakujem.
kopretinka to čo máš za dodávateľa??? nájdi si iného.
E15 ja viem, iba som začala, takže sa oťukávam, od neho už nenakupujem...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.