Ing. Ľubomír Janoška
babka - ježibabka
Prišla som sa sem pobaviť a iba som sa nasr..... Otvorila som nové maily. Z Telekomu. Nakoľko z dôvodu, že pre pár € treba otŕčať občiansky, pár krát mi poslal úhradu syn z jeho účtu. Dala som si preto posielať elektronickú faktúru a zároveň som ich upozornila, že manžel pred rokom zomrel a ešte v apríli minulého roku som zmenila fakturačné údaje posielajú stále na jeho meno. Teraz tu sadnem a mail: Miroslav je čas na nové veci. Má sa stať Dobrým anjelom. Čítajú tí blbci vôbec maily? Chcela som poslať odpoveď, nedoručilo im ju. Tuším si musím ísť hrknúť jak som najedovaná. Musela som sa s vami podeliť, aby ma to prešlo. Vŕŕŕŕŕŕŕ
Môžeme ich napadnúť za neoprávnené spracúvanie osobných údajov a za spracúvanie nesprávnych údajov. Aspoň schytajú pokutu. Nie som veľkým zástancom bonzovania, ale tu by som urobil výnimku.
Mna vytocili minuly tyzden. Az som napisala reklamaciu. Objednala som si nieco z ich eschopu a kurier to doniesol. Som ich klientom velmi vela rokov a este nikdy sa mi nestalo, zeby okrem obcianskeho preukazu chceli odomna aj iny doklad totoznosti.Ani pri objednavke tovaru som na to nebola upozornena. Kurier povedal, ze to ziada Telekom, na ich zakaznickej linke 3!!! operatorky mi dali uplne odlisne odpovede. Som zvedava, ako dopadne reklamacia aj ked viem, ze napisu, ze je vsetko OK: Buzeracia ako vysita.