Robím prácne reporty každých 10 dní z objednávok. Evidencia je v xls, preto si myslím, že aspoň niektoré údaje by mi mohol excel robiť automaticky sám. Snažila som sa cez IF a COUNT, ale nefunguje mi to.
Pripájam súbor, prosím, ak má niekto chuť, skúste mi na to pozrieť. Tie moje vzorce som pre istotu vymazala.
Ďakujem
ide o to:
objednávky sú prijímané a evidované v poradí v jednom súbore pre celú firmu a v poslednom stĺpci je uvedené stredisko. Do tej istej evidencie potom píšeme aj vybavenie objednávky. A každých 10 dní robím reporty stav v objednávkach celkom za firmu aj podľa stredísk, celkom prijaté aj celkom vybavené aj nevybavené na firmu aj na strediská za obdobie.
Doplnila so ešte list, aj farebne povyznačovala všetky bunky. Ďakujem za trpezlivosť.
Naposledy upravil IvetaH : 20.04.16 at 11:39 Dôvod: doplnenie
Vystup mi pripada ze je kopia listu objednavok od stlpca G ....