Zavrieť

Porady

Téma je uzavretá.
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

Ing. Ľubomír Janoška
pavol54
Ing. Ľubomír Janoška
pavol54
Ing. Ľubomír Janoška
pavol54
Ja by som nerobil odbornú prácu za menej ako nemecká minimálka JEDNA EU, v tej istej nadnárodnej firme MUSÍ byť v rámci EU rovnaká mzda. Ak nie, ste tu gastarbeitri vo vlastnej(ak je tu ešte niečo vlastne slovenské) zemi .
a ešte keby si aj odborári robili normálne svoju prácu...
a keby si inšpektoráty práce robili normálne svoju prácu...
odbory som tým mojim dvom až piatim zamestnancom nedovolil založiť a inšpektorát práce pri schvaľovaní prevádzky meral u mňa ešte aj výšku brány o 5 cm som ju prekročil musí schvaľovať a kontrolovať revízor zdvíhacích zariadení ak by mala 4,2 m tak je to domová brána (to ako príklad )
Mieril som k tým nadnárodným firmám, o ktorých si sa zmienil. Inšpektorát u materskej firmy v Nemecku príde po fajronte na výmak a pýta si od zastihnutých/pristihnutých zamestnancov príkazy na nadčas. U nás si zamestnanci akurát rozprávajú smutné vtipy o tom, ako na chvíľu vybehnú o 18. hodine na obed.
Nevedel som že to takto funguje že kontrolná firma iného štátu má právo kontrolovať v inom štáte skrátka kolónia
Nedorozumenie - hovorím o inšpektoráte v Nemecku, ktorý kontroluje materskú firmu v Nemecku.... a o inšpektoráte na Slovensku, ktorý nekontroluje (porovnateľne) dcérsku firmu na Slovensku.
aha, nejasná formulácia
0 0
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

Pavol, "kolonizovať" začali v 14 st., nedávno tu bola Nádaská vychválená tuším aj Taikom, ak sa nemýlim, posunula ho kukučka, ten rozhovor nemal pravdivé údaje, nerozumiem, prečo k nemu takto Nádaská pristupovala. Na prvé prečítanie to bolo jasné.
0 0
Ing. Ľubomír Janoška Ing. Ľubomír Janoška
buchač
Ing. Ľubomír Janoška
a ešte keby si aj odborári robili normálne svoju prácu...
a keby si inšpektoráty práce robili normálne svoju prácu...
Odborári ? Pfujtajbl...to jedna veľká bagáž.
Ak by som šiel trochu do histórie, tak odbory boli vždy takpovediac spriahnuté s podnikateľmi. Zároveň prepojené s mafiou, ktorá robila poriadky.

.. a na Slovensku ? Machyna, Lazarová ...ako ich slušne nazvať ?
----------------------------------
Inšpektoráty práce ?
Zaujímavé je počúvať, čítať tie opatrenia..."podnikateľ môže byť postihovaný pokutou..."
Kurňa...MOŽE ?...a nie náhodou MUSÍ ???

Tie pokuty za odrbávanie sú nie raz nižšie ako pokuta pre vodiča...
---------------------------------

Pripojím ešte aj dane a ich platbu.
Všeliaké presuny, posuny, odklady...a aj tak sú také daňové úniky, dast ist hrúzen.

V USA je daňový únik postihovaný viac, ako násilný trestný čin.
Vo Švédsku majú najvyššie platy daňováci...majú ich tak vysoké, že sa im proste neoplatí vziať úplatok a riskovať fasa flek.
1/ odbory sú na Slovensku náhrada pre polovičných politikov, ktorí nevedeli urobiť kariéru v niektorej politickej strane; potreby zamestnancov neriešia,
2/ ak je v nejakom zákone (a na Slovensku je to v každom druhom) napísané "môže", tak je to jedine o korupcii
3/ aj u nás existuje trestný čin krátenia daní a odvodov, ale nikdy sa nepoužil na veľké ryby
6 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Ja by som doplnil (a možno je to i pravda):

Ing. Ľubomír Janoška
1/ odbory sú na Slovensku náhrada pre polovičných politikov, ktorí nevedeli urobiť kariéru v niektorej politickej strane; potreby zamestnancov neriešia, riešia skôr to, ako mať stály príjem z "funkcie"...
2/ ak je v nejakom zákone (a na Slovensku je to v každom druhom) napísané "môže", tak je to jedine o korupcii, pretože tá predsa na Slovensku "neexistuje".....
3/ aj u nás existuje trestný čin krátenia daní a odvodov, ale nikdy sa nepoužil na veľké ryby, lebo tie plávajú vo veľkom rybníku v hlbokej vode a tak to schytajú tie malé rybičky....
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft


RJ (RegioJet) končí na trase Košice-Bratislava a späť.
Minister Ersék (minister? Skôr figúrka na špagátikoch) sa dušuje, že sa urobí všetko, aby to cestujúca verejnosť "nepocítila" (výpadok).
Ako urobia? Nevie. Nevedia to ani v ZSSK! Na to, aby to vykryli, potrebujú minimálne dve vlakové súpravy (1 lokomotíva + 6-8 vozňov) - riešenie sa vraj zdá banálne. Stiahnuť vozne z iných tratí (tie najmenej opotrebované) a tie nasadiť.
IC sú permanentne v strate.... Ersék naznačil, že ich dotovať nebude. Čo to znamená?
Aby sa vykryli aspoň čiastočne straty = zvýšenie cestovného (a ako poznáme ZSSK - urobia to pekne potichúčky). Okrem toho IC nestoja v niektorých staniciach - teda kvalita cestovania stojí za fajku močky.
2 0
Žabinka Žabinka

Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

misoft

RJ (RegioJet) končí na trase Košice-Bratislava a späť.
Minister Ersék (minister? Skôr figúrka na špagátikoch) sa dušuje, že sa urobí všetko, aby to cestujúca verejnosť "nepocítila" (výpadok).
Ako urobia? Nevie. Nevedia to ani v ZSSK! Na to, aby to vykryli, potrebujú minimálne dve vlakové súpravy (1 lokomotíva + 6-8 vozňov) - riešenie sa vraj zdá banálne. Stiahnuť vozne z iných tratí (tie najmenej opotrebované) a tie nasadiť.
IC sú permanentne v strate.... Ersék naznačil, že ich dotovať nebude. Čo to znamená?
Aby sa vykryli aspoň čiastočne straty = zvýšenie cestovného (a ako poznáme ZSSK - urobia to pekne potichúčky). Okrem toho IC nestoja v niektorých staniciach - teda kvalita cestovania stojí za fajku močky.
konkrétne mňa s tymi žltými vlakmi nasr..dili ale statočne.. hlupák danko tu bude vykrikovať že neznáša žlté vlaky a autobusy, ale zabezpečiť dobré ceny pre svojich občanov na štátnych vlakoch, alebo sa aspoň priblížiť k cene cestovania na žltých vlakoch, to nevie.. len príklad: cesta vlakom žsr zv-praha 1 dospelý a 1 študent spiatočné lístky 84€.. tá istá cesta žlutým 38€.. tak o čo tu vlastne ide? o cenu pre cestujúceho? o úrovni a kultúre cestovania štátnymi žsr na trase zv-žilina ani nejdem písať..
keď vidím danka, ako trepe tie svoje bludy, nožík sa mi vo vrecku otvára..
10 0
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

Žabinka
misoft

RJ (RegioJet) končí na trase Košice-Bratislava a späť.
Minister Ersék (minister? Skôr figúrka na špagátikoch) sa dušuje, že sa urobí všetko, aby to cestujúca verejnosť "nepocítila" (výpadok).
Ako urobia? Nevie. Nevedia to ani v ZSSK! Na to, aby to vykryli, potrebujú minimálne dve vlakové súpravy (1 lokomotíva + 6-8 vozňov) - riešenie sa vraj zdá banálne. Stiahnuť vozne z iných tratí (tie najmenej opotrebované) a tie nasadiť.
IC sú permanentne v strate.... Ersék naznačil, že ich dotovať nebude. Čo to znamená?
Aby sa vykryli aspoň čiastočne straty = zvýšenie cestovného (a ako poznáme ZSSK - urobia to pekne potichúčky). Okrem toho IC nestoja v niektorých staniciach - teda kvalita cestovania stojí za fajku močky.
konkrétne mňa s tymi žltými vlakmi nasr..dili ale statočne.. hlupák danko tu bude vykrikovať že neznáša žlté vlaky a autobusy, ale zabezpečiť dobré ceny pre svojich občanov na štátnych vlakoch, alebo sa aspoň priblížiť k cene cestovania na žltých vlakoch, to nevie.. len príklad: cesta vlakom žsr zv-praha 1 dospelý a 1 študent spiatočné lístky 84€.. tá istá cesta žlutým 38€.. tak o čo tu vlastne ide? o cenu pre cestujúceho? o úrovni a kultúre cestovania štátnymi žsr na trase zv-žilina ani nejdem písať..
keď vidím danka, ako trepe tie svoje bludy, nožík sa mi vo vrecku otvára..
Moja dcera cestovala nedavno statnym 1.triedou, lebo zlte boli vypredane. Cena ohromna a co je gol, zachody nefunkcne v 1.triede, presla 4 vagony, kym nasla funkcny zachod. Sprievodca pokrcil ramenami.
1 0
taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som
alaya1
Žabinka
misoft

RJ (RegioJet) končí na trase Košice-Bratislava a späť.
Minister Ersék (minister? Skôr figúrka na špagátikoch) sa dušuje, že sa urobí všetko, aby to cestujúca verejnosť "nepocítila" (výpadok).
Ako urobia? Nevie. Nevedia to ani v ZSSK! Na to, aby to vykryli, potrebujú minimálne dve vlakové súpravy (1 lokomotíva + 6-8 vozňov) - riešenie sa vraj zdá banálne. Stiahnuť vozne z iných tratí (tie najmenej opotrebované) a tie nasadiť.
IC sú permanentne v strate.... Ersék naznačil, že ich dotovať nebude. Čo to znamená?
Aby sa vykryli aspoň čiastočne straty = zvýšenie cestovného (a ako poznáme ZSSK - urobia to pekne potichúčky). Okrem toho IC nestoja v niektorých staniciach - teda kvalita cestovania stojí za fajku močky.
konkrétne mňa s tymi žltými vlakmi nasr..dili ale statočne.. hlupák danko tu bude vykrikovať že neznáša žlté vlaky a autobusy, ale zabezpečiť dobré ceny pre svojich občanov na štátnych vlakoch, alebo sa aspoň priblížiť k cene cestovania na žltých vlakoch, to nevie.. len príklad: cesta vlakom žsr zv-praha 1 dospelý a 1 študent spiatočné lístky 84€.. tá istá cesta žlutým 38€.. tak o čo tu vlastne ide? o cenu pre cestujúceho? o úrovni a kultúre cestovania štátnymi žsr na trase zv-žilina ani nejdem písať..
keď vidím danka, ako trepe tie svoje bludy, nožík sa mi vo vrecku otvára..
Moja dcera cestovala nedavno statnym 1.triedou, lebo zlte boli vypredane. Cena ohromna a co je gol, zachody nefunkcne v 1.triede, presla 4 vagony, kym nasla funkcny zachod. Sprievodca pokrcil ramenami.
podobnu skusenost mal otec a este aj nefungovalo kurenie v niektorych vagonoch.
0 0
taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som
korela
Pavol, "kolonizovať" začali v 14 st., nedávno tu bola Nádaská vychválená tuším aj Taikom, ak sa nemýlim, posunula ho kukučka, ten rozhovor nemal pravdivé údaje, nerozumiem, prečo k nemu takto Nádaská pristupovala. Na prvé prečítanie to bolo jasné.
Co tam bolo nepravdive?
0 0
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

[QUOTE="taiko"]
korela

Co tam bolo nepravdive?
Pozornejšie prečítať.
0 1
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

misoft

RJ (RegioJet) končí na trase Košice-Bratislava a späť.
Minister Ersék (minister? Skôr figúrka na špagátikoch) sa dušuje, že sa urobí všetko, aby to cestujúca verejnosť "nepocítila" (výpadok).
Ako urobia? Nevie. Nevedia to ani v ZSSK! Na to, aby to vykryli, potrebujú minimálne dve vlakové súpravy (1 lokomotíva + 6-8 vozňov) - riešenie sa vraj zdá banálne. Stiahnuť vozne z iných tratí (tie najmenej opotrebované) a tie nasadiť.
IC sú permanentne v strate.... Ersék naznačil, že ich dotovať nebude. Čo to znamená?
Aby sa vykryli aspoň čiastočne straty = zvýšenie cestovného (a ako poznáme ZSSK - urobia to pekne potichúčky). Okrem toho IC nestoja v niektorých staniciach - teda kvalita cestovania stojí za fajku močky.
Juh proti severu. :-) Nie je komfort dolu, nebude komfort hore.
0 0
afrikánka afrikánka

afrikánka je offline (nepripojený) afrikánka

Odkaz pre tých, ktorí dnes v noci sledovali môj dialóg s tajmacom.
Nie, nebol to z mojej strany pubertálny prejav, ako mi bolo vytknuté.

To je asi všetko. Viac sa k tomu nemienim vyjadriť.
Naposledy upravil afrikánka : 16.01.17 at 00:54
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
korela
Juh proti severu. :-) Nie je komfort dolu, nebude komfort hore.
Navčas rána vcelku dobrý fór.

P.S.:
Už je pondelok, čiže po nedeli, pohov skončil...už môžem vŕtať.
0 0
Ing. Ľubomír Janoška Ing. Ľubomír Janoška
misoft

RJ (RegioJet) končí na trase Košice-Bratislava a späť.
Minister Ersék (minister? Skôr figúrka na špagátikoch) sa dušuje, že sa urobí všetko, aby to cestujúca verejnosť "nepocítila" (výpadok).
Ako urobia? Nevie. Nevedia to ani v ZSSK! Na to, aby to vykryli, potrebujú minimálne dve vlakové súpravy (1 lokomotíva + 6-8 vozňov) - riešenie sa vraj zdá banálne. Stiahnuť vozne z iných tratí (tie najmenej opotrebované) a tie nasadiť.
IC sú permanentne v strate.... Ersék naznačil, že ich dotovať nebude. Čo to znamená?
Aby sa vykryli aspoň čiastočne straty = zvýšenie cestovného (a ako poznáme ZSSK - urobia to pekne potichúčky). Okrem toho IC nestoja v niektorých staniciach - teda kvalita cestovania stojí za fajku močky.
Konkurencia štátnej firmy a súkromnej firmy nikdy nemôže fungovať. Je to súťaž, v ktorej štát presúva štartovacie čiary a mení kritériá počas súťaže.
Buď dopravu zabezpečuje štát, s plnou zodpovednosťou a s funkčnou kontrolou alebo nechá súkromníkov, aby predsvedčili zákazníkov a tí si vyberú podľa ceny a kvality.
2 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Čo už na to povedať?
http://byvanie.pravda.sk/peniaze-a-p...latok-za-vodu/
Takže (ak tomu rozumiem) - platí sa za odobranú vodu podľa vodomeru -OK
Platí sa fixná sadzba - no čo už - OK
A teraz ešte sa bude platiť za vodomer. Pritom - ak sa nemýlim - toto bolo vo fixnej sadzbe.

Takže domácnosti budú nielen platiť za odobrané média a energie podľa množstva, ale platiť za "prípadné straty" + obnova - fixná zložka a navyše ešte budú platiť na plynomer, vodomer, elektromer.

Očakávam niekedy v blízkej budúcnosti poplatky za veľkosť presklenenej plochy (okná) a za odber slnečného svetla..... predsa vtedy sa el. energia nemíňa a potrebujú zarobiť, ďalej poplatok za neekologické míňanie kyslíku a vypúšťanie skleníkových plynov (prdov ).


A nakoniec sa bude platiť i za to, že vôbec žijeme....
4 0
Mila123 Mila123

Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

misoft
Čo už na to povedať?
http://byvanie.pravda.sk/peniaze-a-p...latok-za-vodu/
Takže (ak tomu rozumiem) - platí sa za odobranú vodu podľa vodomeru -OK
Platí sa fixná sadzba - no čo už - OK
A teraz ešte sa bude platiť za vodomer. Pritom - ak sa nemýlim - toto bolo vo fixnej sadzbe.

Takže domácnosti budú nielen platiť za odobrané média a energie podľa množstva, ale platiť za "prípadné straty" + obnova - fixná zložka a navyše ešte budú platiť na plynomer, vodomer, elektromer.

Očakávam niekedy v blízkej budúcnosti poplatky za veľkosť presklenenej plochy (okná) a za odber slnečného svetla..... predsa vtedy sa el. energia nemíňa a potrebujú zarobiť, ďalej poplatok za neekologické míňanie kyslíku a vypúšťanie skleníkových plynov (prdov ).


A nakoniec sa bude platiť i za to, že vôbec žijeme....
a zabudol si na vodu, dažďovú, aj na vodu zo studní, z nádrží......
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

misoft
Čo už na to povedať?
http://byvanie.pravda.sk/peniaze-a-p...latok-za-vodu/
Takže (ak tomu rozumiem) - platí sa za odobranú vodu podľa vodomeru -OK
Platí sa fixná sadzba - no čo už - OK
A teraz ešte sa bude platiť za vodomer. Pritom - ak sa nemýlim - toto bolo vo fixnej sadzbe.

Takže domácnosti budú nielen platiť za odobrané média a energie podľa množstva, ale platiť za "prípadné straty" + obnova - fixná zložka a navyše ešte budú platiť na plynomer, vodomer, elektromer.

Očakávam niekedy v blízkej budúcnosti poplatky za veľkosť presklenenej plochy (okná) a za odber slnečného svetla..... predsa vtedy sa el. energia nemíňa a potrebujú zarobiť, ďalej poplatok za neekologické míňanie kyslíku a vypúšťanie skleníkových plynov (prdov ).


A nakoniec sa bude platiť i za to, že vôbec žijeme....
za plynomer a elektromer sa platí odjakživa voľakedy sa platilo aj za telefónny prístroj k pevnej linke.
1 0
vlado 33 vlado 33

vlado 33 je offline (nepripojený) vlado 33

afrikánka
Odkaz pre tých, ktorí dnes v noci sledovali môj dialóg s tajmacom.
Nie, nebol to z mojej strany pubertálny prejav, ako mi bolo vytknuté.

To je asi všetko. Viac sa k tomu nemienim vyjadriť.
Zmizlo to aj s tvojím prejavom, len mi vysvetli k čomu to bolo dobré. Ja som to čítal.
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

chcem vymazať svoju otázku aby tu na PORADE (keď niet odborníkov)zbytočne nesvietila ako ? Alebo by mi ju mohol nejaký moderátor zmazať (v účtovníctve týka sa zaúčtovania investície)
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

pavol54
chcem vymazať svoju otázku aby tu na PORADE (keď niet odborníkov)zbytočne nesvietila ako ? Alebo by mi ju mohol nejaký moderátor zmazať (v účtovníctve týka sa zaúčtovania investície)
Nemaž, posuň ju na svetlo, odborníci ju nájdu (PU nerobím)
1 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať