Hmmmm.... predpokladám, že na tom zozname je niečo nesprávne nastavené. Buď je tam POP3 a preto zoznam neprijíma, alebo je nastavenie IMAP domrvené.
IMAP je protokol, ktorým sa pristupuje k e-mailovým schránkam - správy sú na serveri a v okamihu prihlásenia by sa mali automaticky zo serveru stiahnuť do schránky.
POP3 je zase iný systém - je to prepojenie na základe TCP/IP pripojenia - teda poštový server je po prihlásení kontaktovaný a vyžiadaný, aby správy poslal (teda nie ako v IMAP, kde sa to robí automaticky).
Taktiež je dobré skontrolovať doporučený port - možne ten nastavený nie je dobrý.
Je to síce stará (a možno aj neaktuálne), ale tú sú údaje o poštových serveroch
https://www.mozilla.sk/thunderbird/s...ych-serveroch/
Doplnenie: Pokiaľ prijímaš poštu cez poštového klienta (napr. Thunberdird) - dá sa to v jeho nastavenia nastaviť.Pokiaľ ideš cez Outlook.com - zubaté koliesko a tiež sa to dá nastaviť. Pokiaľ však využívaš len webov rozhranie - teda zoznam.sk - tak smola - tam ťažko nastavíš.
Co pise emailova schranka na t-come, ked sa vrati email zo zoznamu ako nedoruceny, ci nedorucitelny?
Na tej t-com adrese odkial sa to odosiela, hodi ich po odoslani do odoslanej posty?