Citát:
Pôvodca textu príspevku: iva
Ja mám platby za sprac.miezd takto : 1 mzda : 100,- + 200,- výkazy. V tej sume sú aj všetky prihlášky, odhlášky, potvrdenia, ročné zúčtovania.
Čiže keď mám zákazníka, ktorý má 1 zamestnanca, za mzdy mi zaplatí 300,- Sk (u Braňa by zaplatil 350,-). Potom mám zákazníka, ktorý má 11 zamestnancov - 9 HPP+2 dohodári - zaplatí mi mesačne 1300,- Sk (u Braňa by zaplatil 3.450,- Sk ? to sa mi zdá strašne veľký rozdiel !!!).
Ahojte,
Iva, ak môžem, tých 100 sa mi zdá ozaj málo!!!- nepodceňuj sa, ak môžem poradiť, veď máš okolo toho moc práce a zodpovednosť!, ja si účtujem 250,-/1človek/mesiac, pričom majú komplet servis, až po prevodný príkaz do banky - vrátane personalistiky a tak. Ale potom keď niečo potrebujú zápočtové listy, odhlášky a iné činnosti, to si už neúčtujem osve.
No je to pravda je to viacej teda vyššia suma ale keď si to tak zoberieme tak máš tu program, amortizácia PC, toner do tlačiarne atd. tvoja práca a máte aj nejaké vedomosti.
No keď sa mam priznať tak ja mam ceny asi takéto
1-5 zamestnancov 300,- Sk mzda
5-10 zamestnancov 250,- SK mzda
Spracovanie výkazov - SP + všetky ZP 200,- Sk lebo taký zamestnávateľ s tromi zamestnancami môže mať aj 3 ZP. Štvrťročný prehľad na DU 200,- SK Ročné hlásenie na DU 200,- Sk Prihláška zamestnanca 0,- SK ale odhláška 300,- Sk lebo s tým máš kopec roboty : zápočet, dôchodkový list, odhláška, potvrdenia o zrazenej dani , doúčtovanie dovolenky . Samozrejme že výkazy zasielame mi ako firma priamo na poisťovne .