Zavrieť

Porady

Pošuškajte koľko pýtať

žena - čo viac povedať treba :) ...viac
Hľadala som pod honorármi, sadzbami, fakturáciou... nikde nič na takúto tému. Fakt by som potrebovala poradiť. Mám malú firmu ktorej robím mzdy - výpočet pre pracovníkov v HPP - tu mám aj dohodnutý honorár. Lenže - zamestnávajú aj dohodárov - cca 10-15 mesačne - týmto počítajú mzdu a daň sami. Šefstvo chce šetriť. Lenže ja potom musím počítať úrazové poistenie, dopĺňať ručne výkaz do SP, takisto kvartálny výkaz na DÚ, inak mi všetko robí program, takže je s tým len oštara. Dodnes som im za to nič nefakturovala, stále sľubujú že budú mať na to vlastný program (som veľmi zvedavá, ako to chcú urobiť), ale už by som si rada za to vyhodila nejakú faktúrku. Poradí mi niekto, koľko by za to pýtal?
Usporiadat
Téma je uzavretá.
MartinkoK MartinkoK

MartinkoK je offline (nepripojený) MartinkoK

Ahojte,
prosím Vás poradíte, koľko pýtať,
za prvých 9 mesiacov som mala nasledovnú agendu:
pokladničné doklady 1100
pokladňa CZK, PLN 50
došlé faktúry 420, viac ako polovica z EU teda ku každej KRozdiel
vyšlé faktúry 1700 tie nevystavujem, ale zakladáma a kontrolujem
mzdy + pers. 7 zamestnancov
interné doklady 50
+ intrastat, zápočty, upomienky atď
4 firemné autá - cesťáky a všetko okolo toho,
mesačný plátca DPh
banka - mesačný výpis v priemere 8 strán ide o VUB

som zamestnancom, mám VŠ

ďakujem za odpoveď
Naposledy upravil MartinkoK : 26.10.07 at 11:47
0 0
MartinkoK MartinkoK

MartinkoK je offline (nepripojený) MartinkoK

MartinkoK Pozri príspevok
Ahojte,
prosím Vás poradíte, koľko pýtať,
za prvých 9 mesiacov som mala nasledovnú agendu:
pokladničné doklady 1100
pokladňa CZK, PLN 50
došlé faktúry 420, viac ako polovica z EU teda ku každej KRozdiel
vyšlé faktúry 1700 tie nevystavujem, ale zakladám a kontrolujem
mzdy + pers. 7 zamestnancov
interné doklady 50
+ intrastat, zápočty, upomienky atď
4 firemné autá - cesťáky a všetko okolo toho,
mesačný plátca DPh
banka - mesačný výpis v priemere 8 strán mesačne ide o VUB

som zamestnancom

ďakujem za odpoveď
Ešte moje vzdelanie VŠ
Naposledy upravil MartinkoK : 26.10.07 at 09:02
0 0
MartinkoK MartinkoK

MartinkoK je offline (nepripojený) MartinkoK

MartinkoK Pozri príspevok
Ahojte,
prosím Vás poradíte, koľko pýtať,
za prvých 9 mesiacov som mala nasledovnú agendu:
pokladničné doklady 1100
pokladňa CZK, PLN 50
došlé faktúry 420, viac ako polovica z EU teda ku každej KRozdiel
vyšlé faktúry 1700 tie nevystavujem, ale zakladáma a kontrolujem
mzdy + pers. 7 zamestnancov
interné doklady 50
+ intrastat, zápočty, upomienky atď
4 firemné autá - cesťáky a všetko okolo toho,
mesačný plátca DPh
banka - mesačný výpis v priemere 8 strán ide o VUB

som zamestnancom, mám VŠ

ďakujem za odpoveď
NIKTO NEPORADÍ
0 0
cloe cloe

cloe je offline (nepripojený) cloe

Som najskôr človek až potom účtovník! ...viac
[quote=MartinkoK;557085]Ahojte,
prosím Vás poradíte, koľko pýtať,
za prvých 9 mesiacov som mala nasledovnú agendu:
pokladničné doklady 1100
pokladňa CZK, PLN 50
došlé faktúry 420, viac ako polovica z EU teda ku každej KRozdiel
vyšlé faktúry 1700 tie nevystavujem, ale zakladáma a kontrolujem
mzdy + pers. 7 zamestnancov
interné doklady 50
+ intrastat, zápočty, upomienky atď
4 firemné autá - cesťáky a všetko okolo toho,
mesačný plátca DPh
banka - mesačný výpis v priemere 8 strán ide o VUB

som zamestnancom, mám VŠ

A ty si zamestnancom a popri tom robíš účto? Neviem, či tomu rozumiem správne. Alebo sa to jedná o doklady firmy, v ktorej si zamestnaná?
0 0
MartinkoK MartinkoK

MartinkoK je offline (nepripojený) MartinkoK

[quote=cloe;557328]
MartinkoK Pozri príspevok
Ahojte,
prosím Vás poradíte, koľko pýtať,
za prvých 9 mesiacov som mala nasledovnú agendu:
pokladničné doklady 1100
pokladňa CZK, PLN 50
došlé faktúry 420, viac ako polovica z EU teda ku každej KRozdiel
vyšlé faktúry 1700 tie nevystavujem, ale zakladáma a kontrolujem
mzdy + pers. 7 zamestnancov
interné doklady 50
+ intrastat, zápočty, upomienky atď
4 firemné autá - cesťáky a všetko okolo toho,
mesačný plátca DPh
banka - mesačný výpis v priemere 8 strán ide o VUB

som zamestnancom, mám VŠ

A ty si zamestnancom a popri tom robíš účto? Neviem, či tomu rozumiem správne. Alebo sa to jedná o doklady firmy, v ktorej si zamestnaná?
Jedná sa o doklady firmy v ktorej som zamestnaná a podľa mňa slabo ohodnotená
0 0
AHA AHA

AHA je offline (nepripojený) AHA

Chcela by som sa opýtať koľko
by som mala pýtať za vyhotovenie podkladov pre poskytnutie úveru ?
0 0
cloe cloe

cloe je offline (nepripojený) cloe

Som najskôr človek až potom účtovník! ...viac
AHA Pozri príspevok
Chcela by som sa opýtať koľko
by som mala pýtať za vyhotovenie podkladov pre poskytnutie úveru ?
Mám skúsenosť, že rôzne banky vyžadujú rôzne podklady, teda väčšinou si pri týchto činnostiach spočítam čas, ktorý pri tom strávim a vynásobím odmenou za 1 hod., na ktorú sa cením
0 0
AHA AHA

AHA je offline (nepripojený) AHA

cloe Pozri príspevok
Mám skúsenosť, že rôzne banky vyžadujú rôzne podklady, teda väčšinou si pri týchto činnostiach spočítam čas, ktorý pri tom strávim a vynásobím odmenou za 1 hod., na ktorú sa cením
Ďakujem najprv som to robila v rámci paušálu ale nakoľko to prerástlo
je to už podklad pre štvrtú banku nakoľko si chcú zistiť najprv podmienky
tak som si povedala, že to už v rámci paušálu nebude
0 0
FIFA FIFA

FIFA je offline (nepripojený) FIFA

úplný začiatočník
Dobrý deň prajem. Po prečítaní vašich príspevkov som si začala prerátavať svoju prácu. Teraz robím účtovníctvo ako zamestnanec,ale od nového roka sa chystám robiť to ako SZČO a táto firma mi ostane. Stále premýšlam akú sumu si mám za všetko zadať. Chcela by som niekoho poprosiť, či 10 000 SK je veľa? Koľko si treba za takéto niečo vypýtať: účtujem došlé fa, cca 70, vystavené fa, cca 70, zálohové fa cca 50. Účtujem banku cca 130 položiek, pokladňu za 4 prevádzky cca 200 položiek + interné doklady k vymeraniu DPH z Eu, interné doklady k vymeraniu DPH za zálohové fa + mzdy pre 4 zamestnacov úplne zo všetkým + DPH mesačná + intrastat + knihy jázd pre 4 autá + mesačná analýza podniku.
0 0
olio olio

olio je offline (nepripojený) olio

FIFA Pozri príspevok
Dobrý deň prajem. Po prečítaní vašich príspevkov som si začala prerátavať svoju prácu. Teraz robím účtovníctvo ako zamestnanec,ale od nového roka sa chystám robiť to ako SZČO a táto firma mi ostane. Stále premýšlam akú sumu si mám za všetko zadať. Chcela by som niekoho poprosiť, či 10 000 SK je veľa? Koľko si treba za takéto niečo vypýtať: účtujem došlé fa, cca 70, vystavené fa, cca 70, zálohové fa cca 50. Účtujem banku cca 130 položiek, pokladňu za 4 prevádzky cca 200 položiek + interné doklady k vymeraniu DPH z Eu, interné doklady k vymeraniu DPH za zálohové fa + mzdy pre 4 zamestnacov úplne zo všetkým + DPH mesačná + intrastat + knihy jázd pre 4 autá + mesačná analýza podniku.
Osobne by som toto ako zamestnanec pod 20.000,- Sk mesačne nerobila a ako SZČO by som pod 26.000,- Sk tiež nešla...
0 0
ZEvina ZEvina

ZEvina je offline (nepripojený) ZEvina

šťastná babička dvoch vnučiek (od 21.9.2009 už troch) ...viac
Chystám sa za riaditeľom požiadať o zvýšenie platu a chcem sa s Vami poradiť, koľko si mám pýtať, ak robím v dcérskej firme českej spoločnosti, ročný zisk cca 10 mil., 11 zamestnancov a robím tam úplne všetko: mzdy, pokladne (SKK, CZK), programujem 7 ERP, bankové výpisy, colnica (prijatie tovaru z členských štátov, aj dovoz mimo EÚ), prijaté faktúry - tuzemské aj zahraničné, mesačný plátca DPH, štatistické výkazy, daňové priznania, kontrola kníh jázd na 10 vozidiel, nadspotreba PHL, skrátka chod celej s.r.o. a ešte aj štatutárku. Mám 33 ročnú prax a v tejto firme robím od jej vzniku. Poradíte mi?
0 0
romanpp romanpp

romanpp je offline (nepripojený) romanpp

Známy robí niečo podobné. 100.000,- základ + pri plnení ukazovateľov (de facto - plán obratu a podobne) 60.000,- prémie.
0 0
ZEvina ZEvina

ZEvina je offline (nepripojený) ZEvina

šťastná babička dvoch vnučiek (od 21.9.2009 už troch) ...viac
romanpp Pozri príspevok
Známy robí niečo podobné. 100.000,- základ + pri plnení ukazovateľov (de facto - plán obratu a podobne) 60.000,- prémie.
romanpp - nerobíš si žarty?
Ešte dodávam, že mzdy robím ručne (spravila som si tabuľku v exeli), robím aj príjemky, prevodky, INTRASTAT, rôzne výkazy a hlásenia pre materskú firmu, poistné udalosti, archív, smernice... skrátka všetko, čo súvisí s účtovníctvom, okrem vyšlých tuzemských faktúr, tie len kontrolujem, lebo tie si robia dealeri sami
0 0
cactus cactus

cactus je offline (nepripojený) cactus

nezaškodí čítať návody na rôzne veci.... ...viac
romanpp Pozri príspevok
Známy robí niečo podobné. 100.000,- základ + pri plnení ukazovateľov (de facto - plán obratu a podobne) 60.000,- prémie.

mesačne??????????? a na východe a v PP?
0 0
romanpp romanpp

romanpp je offline (nepripojený) romanpp

Nie na východe. V strede. Ale pri práci pre zahraničnú firmu je to jedno.
0 0
romanpp romanpp

romanpp je offline (nepripojený) romanpp

V minulosti som tu už raz svoj cenník zverejnil. Urobím to ešte raz.

Zmluva o cene
za vedenie účtovnej a mzdovej agendy

Čl. 1. ZMLUVNÉ STRANY

1.1. OBJEDNÁVATEĽ xxx
xxx
Štatutárny zástupca: xxx MT: xxx
Osoba oprávnená na jednanie vo veciach
zmluvy a v technických veciach: xxx
IČO/DIČ xxx

1.2. DODÁVATEĽ xxx
xxx MT: xxx


Čl. 2. PREDMET ZMLUVY

2.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že pre potreby objednávateľa vykoná účtovnícke a administratívne práce v požadovanom rozsahu.

2.2. Objednávateľ sa zaväzuje, že za vykonanie a zariadenie dojednaných činností zaplatí dodávateľovi odplatu vo výške vypočítanej na základe cien dohodnutých v tejto zmluve a uhradí mu nevyhnutne vynaložené náklady.


Čl. 3. DOHODNUTÉ CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY

3.1. Ceny sú stanovené dohodou zmluvných strán podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách.

3.2. Zmluvné strany sa dohodli, že uplatnia pre výpočet odmeny dodávateľa podľa vykonávaných činností nasledovné ceny (bez dane):

3.2.1. - Cena za každý denníkový/účtovný riadok je
17,- Sk (slovom: sedemnásť slovenských korún);

3.2.2. - Cena za spracovanie mesačnej mzdovej agendy jedného zamestnanca v pracovnom pomere je
170,- Sk (slovom: jednostosedemdesiat slovenských korún);

3.2.3. - Cena za spracovanie mesačnej mzdovej agendy jedného zamestnanca mimo pracovného pomeru je
110,- Sk (slovom: jednostodesať slovenských korún);

3.2.4. - Cena za zavedenie nových inventárnych kariet DHNM a DrHNM za každú kartu je
- cena za zavedenie nových zákazok za každú zákazku je
- cena za zavedenie nových skladových kariet materiálu a tovaru za každú kartu je
- cena za vypracovanie predpísaných hlásení, prehľadov, výkazov a pod. pre Daňový úrad, Sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne a pod. za každú A4 je
- cena za vypracovanie predpísaných inventúr pokladní a bankových účtov za každý kus je
- cena za vypracovanie ďalších rôznych tlačív a dokumentov administr. a účtovného charakteru pre potreby objedn. (listy, VF, DF, PP, PV, ID, pošt. pouk., prac. zmluva, cestovný príkaz, rôzne potvrdenia, žiadosti a pod.), za každú A4 je
26,- Sk (slovom: dvadsaťšesť slovenských korún).

3.2.5. - Cena za zaevidovanie každej dodávateľskej a odberateľskej faktúry (za kus) je
- cena za vedenie knihy jázd za každý riadok knihy jázd je
- cena za vedenie inventárnych kariet DHNM a DrHNM za každý riadok je
- cena za vedenie skladových kariet materiálu a tovaru za každý riadok je
- cena za vedenie pomocných evidencií, prehľadov a pod. pre potreby účtovníctva (predpísané knihy záväzkov a pohľadávok a pod.) a na vyžiadanie objednávateľa za každý riadok je
- cena za zabezpečenie doručenia výkazov, hlásení a pod. do ZP, SP, DÚ a pod. (aj elektronicky), cena za spracovanie príkazov na úhradu pre banku a cena za ich úhrady, za každý kus je
17,- Sk (slovom: sedemnásť slovenských korún);

3.2.6. - Cena za spracovanie ročného daňového priznania k dani z motorových vozidiel je jednorazovo
110,- Sk (slovom: jednostodesať slovenských korún).

3.2.7. - Cena za spracovanie ročného daňového priznania k dani z príjmu je jednorazovo JÚ/PÚ
260,-/500,- Sk (slovom: dvestošesťdesiat/päťsto slovenských korún).

3.2.8. - Cena za archivovanie predch. ročníkov účtovných dokladov pre potreby objednávateľa, za každý ročník a rok je
365,- Sk (slovom: tristošesťdesiatpäť slovenských korún).

3.2.9. - Cena za odborné poradenstvo a konzultácie pre potreby objednávateľa, za každú, aj začatú hodinu je
200,- Sk (slovom: dvesto slovenských korún).

3.2.10. - Cena za kontrolu dokladov pri podávaní daň. priznania DPH, daň. priznania k DzP a pod., za každý kus je
1,- Sk (slovom: jedna slovenská koruna).

3.2.11. - Paušálny príspevok na internetové pripojenie dodávateľa (sťah. tlačív, elektron. odos. hlásení a pod.) mesačne je
100,- Sk (slovom: jednosto slovenských korún).

3.3. Okrem odmeny dodávateľa vypočítanej na základe vyššie uvedených cien uhradí objednávateľ dodávateľovi náklady, ktoré účelne vynaložil pri plnení svojho záväzku na základe dodávateľom predloženého vyúčtovania, doloženého daňovými dokladmi (poštovné, tlačivá, kopírovanie, kancelárske potreby a pod.).

3.4. Podkladom pre úhradu celkovej ročnej odmeny dodávateľa bude predbežné vyúčtovanie predložené dodávateľom po skončení bežného účtovania účtovného obdobia (v priebehu januára/februára) a konečné vyúčtovanie predložené dodávateľom spolu s daňovým priznaním za bežné účtovné obdobie. Doplatok odmeny dodávateľa je splatný pri prevzatí daňového priznania a/alebo vyúčtovania (podľa toho čo nastane skôr).

3.5. Zmluvné strany sa dohodli na výplate finančných záloh v hotovosti do 10. dňa v mesiaci, s dohodnutou výškou zálohy (minimálne 500,- Sk/mesiac) ...............................,- SK (slovom: .................................................. .............. slovenských korún) po zdanení mesačne a doplatku podľa bodu 3.4. tejto zmluvy. V prípade omeškania odberateľa pri úhradách preddavkov, dodávateľ nie je viazaný vykonávať termínové práce včas (predkladanie výkazov, hlásení, daňových priznaní a pod.).

3.6. Zmluvné strany sa dohodli, že z vyplatených finančných záloh, dodávateľ nebude vracať prípadný preplatok.

3.7. V prípade, že dôjde k zrušeniu alebo k odstúpeniu od tejto zmluvy z dôvodov na strane objednávateľa alebo dodávateľa, vyplatí objednávateľ dodávateľovi za práce rozpracované ku dňu zrušenia alebo odstúpenia od tejto zmluvy odmenu vo výške preukázateľne vykonaných prác k danému dňu.

3.8. Zmluvné strany sa dohodli na medziročnom zvyšovaní cien vo výške inflácie.


Čl. 4. VŠEOBECNÉ DOJEDNANIA

4.1. Táto zmluva sa uzatvára na vedenie agendy objednávateľa od 01.01.2007 na dobu neurčitú. Túto zmluvu je možné meniť iba písomnými dodatkami podpísanými štatutárnymi zástupcami zmluvných strán alebo osobami oprávnenými na jednanie vo veciach zmluvy a v technických veciach. Túto zmluvu je možné vypovedať len písomnou formou, s trojmesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť dňom doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.

4.2. Dodávateľ si vyhradzuje právo rozhodnúť či vykoná a zariadi dojednané činnosti osobne alebo prostredníctvom svojich zamestnancov a spolupracovníkov.

4.3. Táto zmluva platí do je nahradenia novou zmluvou, nadobúda platnosť dňom jej podpísania a je vyhotovená v dvoch vyhotoveniach, z ktorých každá zmluvná strana po jej podpísaní obdrží po jednom vyhotovení.

4.4. Zmluvné strany vyhlasujú, že sú oprávnené túto zmluvu podpísať, že si ju riadne a dôsledne prečítali a súhlasia s jej obsahom, neuzavreli ju v tiesni ani za zvlášť nevýhodných podmienok a na znak súhlasu s jej obsahom ju vlastnoručne podpisujú.

V xxx V xxx

Dňa: xxx Dňa: xxx





Objednávateľ: ............................. Dodávateľ: ................................
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

ZEvina Pozri príspevok
romanpp - nerobíš si žarty?
Ešte dodávam, že mzdy robím ručne (spravila som si tabuľku v exeli), robím aj príjemky, prevodky, INTRASTAT, rôzne výkazy a hlásenia pre materskú firmu, poistné udalosti, archív, smernice... skrátka všetko, čo súvisí s účtovníctvom, okrem vyšlých tuzemských faktúr, tie len kontrolujem, lebo tie si robia dealeri sami
ZEvina, mzdy pre 11 zamestnancov v Exceli - to by som nerobila. Trvaj na zakúpení mzdového SW, ušetríš si kopu času.V ýkazy pre poisťovne, DU, mzdové listy, potvrdenia o príjme ... - to všetko ti urobí kvalitný SW.

-------
Veronika
0 0
MartinkoK MartinkoK

MartinkoK je offline (nepripojený) MartinkoK

Ahojte,
pomohli by ste mi ohodnotiť účtovníčku, ktorá účtuje s.r.o. na pracovnú zmluvu - HPP, jej vzdelanie VŠ, s.r.o. je mesačný plátca DPH a má nasledovnú agendu:
Za prvých deväť mesiacov to bolo:
vyšlé faktúry 1700 ks,
tie nevystavuje, ale kontroluje zaúčtovanie, náležitosti a zakladá,
došlé faktúry 400 ks,
asi polovicu tvoria fa z EU teda ku každej kurz.rozdiely
pokladňa v Sk 1100 ks
valutové pokladne 50 ks
mzdy + personalistika 7 zamestnancov,
interné doklady 50 ks
banka mesačne v priemere 180 položiek
+ zápočty, sledovanie pohľadávok, intrastat, upomienky
cesťáky 4 firemné autá a vlastne všetko čo treba vo f.urobiť.
Ďakujem
Region Žilinský kraj
0 0
evelien evelien

evelien je offline (nepripojený) evelien

Takyto zamestnanec je na nezaplatenie.
0 0
MartinkoK MartinkoK

MartinkoK je offline (nepripojený) MartinkoK

evelien Pozri príspevok
Takyto zamestnanec je na nezaplatenie.
Ale ja by som chcela vedieť koľko si mám pýtať,lebo podľa mňa takých 12000,- mesačne na ruku je málo.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať