V minulosti som tu už raz svoj cenník zverejnil. Urobím to ešte raz.
Zmluva o cene
za vedenie účtovnej a mzdovej agendy
Čl. 1. ZMLUVNÉ STRANY
1.1. OBJEDNÁVATEĽ xxx
xxx
Štatutárny zástupca: xxx MT: xxx
Osoba oprávnená na jednanie vo veciach
zmluvy a v technických veciach: xxx
IČO/DIČ xxx
1.2. DODÁVATEĽ xxx
xxx MT: xxx
Čl. 2. PREDMET ZMLUVY
2.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že pre potreby objednávateľa vykoná účtovnícke a administratívne práce v požadovanom rozsahu.
2.2. Objednávateľ sa zaväzuje, že za vykonanie a zariadenie dojednaných činností zaplatí dodávateľovi odplatu vo výške vypočítanej na základe cien dohodnutých v tejto zmluve a uhradí mu nevyhnutne vynaložené náklady.
Čl. 3. DOHODNUTÉ CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY
3.1. Ceny sú stanovené dohodou zmluvných strán podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách.
3.2. Zmluvné strany sa dohodli, že uplatnia pre výpočet odmeny dodávateľa podľa vykonávaných činností nasledovné ceny (bez dane):
3.2.1. - Cena za každý denníkový/účtovný riadok je
17,- Sk (slovom: sedemnásť slovenských korún);
3.2.2. - Cena za spracovanie mesačnej mzdovej agendy jedného zamestnanca v pracovnom pomere je
170,- Sk (slovom: jednostosedemdesiat slovenských korún);
3.2.3. - Cena za spracovanie mesačnej mzdovej agendy jedného zamestnanca mimo pracovného pomeru je
110,- Sk (slovom: jednostodesať slovenských korún);
3.2.4. - Cena za zavedenie nových inventárnych kariet DHNM a DrHNM za každú kartu je
- cena za zavedenie nových zákazok za každú zákazku je
- cena za zavedenie nových skladových kariet materiálu a tovaru za každú kartu je
- cena za vypracovanie predpísaných hlásení, prehľadov, výkazov a pod. pre Daňový úrad, Sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne a pod. za každú A4 je
- cena za vypracovanie predpísaných inventúr pokladní a bankových účtov za každý kus je
- cena za vypracovanie ďalších rôznych tlačív a dokumentov administr. a účtovného charakteru pre potreby objedn. (listy, VF, DF, PP, PV, ID, pošt. pouk., prac. zmluva, cestovný príkaz, rôzne potvrdenia, žiadosti a pod.), za každú A4 je
26,- Sk (slovom: dvadsaťšesť slovenských korún).
3.2.5. - Cena za zaevidovanie každej dodávateľskej a odberateľskej faktúry (za kus) je
- cena za vedenie knihy jázd za každý riadok knihy jázd je
- cena za vedenie inventárnych kariet DHNM a DrHNM za každý riadok je
- cena za vedenie skladových kariet materiálu a tovaru za každý riadok je
- cena za vedenie pomocných evidencií, prehľadov a pod. pre potreby účtovníctva (predpísané knihy záväzkov a pohľadávok a pod.) a na vyžiadanie objednávateľa za každý riadok je
- cena za zabezpečenie doručenia výkazov, hlásení a pod. do ZP, SP, DÚ a pod. (aj elektronicky), cena za spracovanie príkazov na úhradu pre banku a cena za ich úhrady, za každý kus je
17,- Sk (slovom: sedemnásť slovenských korún);
3.2.6. - Cena za spracovanie ročného daňového priznania k dani z motorových vozidiel je jednorazovo
110,- Sk (slovom: jednostodesať slovenských korún).
3.2.7. - Cena za spracovanie ročného daňového priznania k dani z príjmu je jednorazovo JÚ/PÚ
260,-/500,- Sk (slovom: dvestošesťdesiat/päťsto slovenských korún).
3.2.8. - Cena za archivovanie predch. ročníkov účtovných dokladov pre potreby objednávateľa, za každý ročník a rok je
365,- Sk (slovom: tristošesťdesiatpäť slovenských korún).
3.2.9. - Cena za odborné poradenstvo a konzultácie pre potreby objednávateľa, za každú, aj začatú hodinu je
200,- Sk (slovom: dvesto slovenských korún).
3.2.10. - Cena za kontrolu dokladov pri podávaní daň. priznania DPH, daň. priznania k DzP a pod., za každý kus je
1,- Sk (slovom: jedna slovenská koruna).
3.2.11. - Paušálny príspevok na internetové pripojenie dodávateľa (sťah. tlačív, elektron. odos. hlásení a pod.) mesačne je
100,- Sk (slovom: jednosto slovenských korún).
3.3. Okrem odmeny dodávateľa vypočítanej na základe vyššie uvedených cien uhradí objednávateľ dodávateľovi náklady, ktoré účelne vynaložil pri plnení svojho záväzku na základe dodávateľom predloženého vyúčtovania, doloženého daňovými dokladmi (poštovné, tlačivá, kopírovanie, kancelárske potreby a pod.).
3.4. Podkladom pre úhradu celkovej ročnej odmeny dodávateľa bude predbežné vyúčtovanie predložené dodávateľom po skončení bežného účtovania účtovného obdobia (v priebehu januára/februára) a konečné vyúčtovanie predložené dodávateľom spolu s daňovým priznaním za bežné účtovné obdobie. Doplatok odmeny dodávateľa je splatný pri prevzatí daňového priznania a/alebo vyúčtovania (podľa toho čo nastane skôr).
3.5. Zmluvné strany sa dohodli na výplate finančných záloh v hotovosti do 10. dňa v mesiaci, s dohodnutou výškou zálohy (minimálne 500,- Sk/mesiac) ...............................,- SK (slovom: .................................................. .............. slovenských korún) po zdanení mesačne a doplatku podľa bodu 3.4. tejto zmluvy. V prípade omeškania odberateľa pri úhradách preddavkov, dodávateľ nie je viazaný vykonávať termínové práce včas (predkladanie výkazov, hlásení, daňových priznaní a pod.).
3.6. Zmluvné strany sa dohodli, že z vyplatených finančných záloh, dodávateľ nebude vracať prípadný preplatok.
3.7. V prípade, že dôjde k zrušeniu alebo k odstúpeniu od tejto zmluvy z dôvodov na strane objednávateľa alebo dodávateľa, vyplatí objednávateľ dodávateľovi za práce rozpracované ku dňu zrušenia alebo odstúpenia od tejto zmluvy odmenu vo výške preukázateľne vykonaných prác k danému dňu.
3.8. Zmluvné strany sa dohodli na medziročnom zvyšovaní cien vo výške inflácie.
Čl. 4. VŠEOBECNÉ DOJEDNANIA
4.1. Táto zmluva sa uzatvára na vedenie agendy objednávateľa od 01.01.2007 na dobu neurčitú. Túto zmluvu je možné meniť iba písomnými dodatkami podpísanými štatutárnymi zástupcami zmluvných strán alebo osobami oprávnenými na jednanie vo veciach zmluvy a v technických veciach. Túto zmluvu je možné vypovedať len písomnou formou, s trojmesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť dňom doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
4.2. Dodávateľ si vyhradzuje právo rozhodnúť či vykoná a zariadi dojednané činnosti osobne alebo prostredníctvom svojich zamestnancov a spolupracovníkov.
4.3. Táto zmluva platí do je nahradenia novou zmluvou, nadobúda platnosť dňom jej podpísania a je vyhotovená v dvoch vyhotoveniach, z ktorých každá zmluvná strana po jej podpísaní obdrží po jednom vyhotovení.
4.4. Zmluvné strany vyhlasujú, že sú oprávnené túto zmluvu podpísať, že si ju riadne a dôsledne prečítali a súhlasia s jej obsahom, neuzavreli ju v tiesni ani za zvlášť nevýhodných podmienok a na znak súhlasu s jej obsahom ju vlastnoručne podpisujú.
V xxx V xxx
Dňa: xxx Dňa: xxx
Objednávateľ: ............................. Dodávateľ: ................................