Zavrieť

Porady

Internetová čitáreň

Ahojte!
Chcem si otvoriť internetovú čitáreň (kaviareň), kde by som okrem toho chcel ponúknuť aj práce na PC ako napr. Word, Excel..., popr.viesť kurzy pre začiatočníkov v oblasti práce s PC a Internetom. Plánujem robiť aj nejaké digitálne fotografie, ponúknuť výrobu DVD z vlastných videikaziet a pod. Som úplný začiatočník, a tak by som bol rád, keby ste mi poradili ako na to, resp. čo ma všetko čaká a neminie pri začiatkoch podnikania. Čo všetko potrebujem, okrem ŽL a priestorov.Aký je postup pri vybavovaní ...
Ďakujem všetkým za nápady a pomoc.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    biaaa je offline (nepripojený) biaaa

    biaaa
    Blonde
    Ahojte!
    Chcem si otvoriť internetovú čitáreň (kaviareň), kde by som okrem toho chcel ponúknuť aj práce na PC ako napr. Word, Excel..., popr.viesť kurzy pre začiatočníkov v oblasti práce s PC a Internetom. Plánujem robiť aj nejaké digitálne fotografie, ponúknuť výrobu DVD z vlastných videikaziet a pod. Som úplný začiatočník, a tak by som bol rád, keby ste mi poradili ako na to, resp. čo ma všetko čaká a neminie pri začiatkoch podnikania. Čo všetko potrebujem, okrem ŽL a priestorov.Aký je postup pri vybavovaní ...
    Ďakujem všetkým za nápady a pomoc.
    Poviem len ŤAŽKÁ OBLASŤ PODNIKANIA !!!