Zavrieť

Porady

Ak sa cítiš zle

M3G M3G

M3G je offline (nepripojený) M3G

Nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byť ešte horšie...
Téma je uzavretá.
tuta tuta

tuta je offline (nepripojený) tuta

Dievčence môžem prísť aj ja na ten snem?

PS: dík za dodávku perfektnej nálady.
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
Podmienka: max. 2 zuby . /Na celé ústa pochopiteľne/ ak si ich nevyrazíš cestou na snem,neboj mi Ti pomôžeme.
0 0
imino imino

imino je offline (nepripojený) imino

Melnick
Tu je foto,čo si mi nedávno venoval. Dúfam,že Tvoja manželka sa nebude hnevať ak to zistí, že som bola obdarená Tvojou fotografiou. Len mi ju prosím Ťa vráť.
Ajajaj, takmer som bol vyzradeny... Skuste uhadnut, ktora metamorfoza je ta moja.
0 0
imino imino

imino je offline (nepripojený) imino

"Nebude to take lahke..." jezibabky moje... Zeby tato???
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
parohatý sobík?
0 0
lenkak lenkak

lenkak je offline (nepripojený) lenkak

Lenka
môj muž sa po mne veľmi divoko kuká, asi sa moc vyškieram sa pri pc, pri tejto témičke vždy.
0 0
mgm mgm

mgm je offline (nepripojený) mgm

živnostník
Po mne sa čudne kuká nielen manžel, ale aj dcéra ...
Najradšej túto tému prezerám, keď som sama doma, alebo keď oni už dávno spia ...
0 0
imino imino

imino je offline (nepripojený) imino

Melnick
parohatý sobík?
Vedla, vedla, opica to zjedla...
Aaaaaaaaaaaa, Majka, UZ TO MAAAAAM! Uz som na to prisiel, co som hladal. O chvilocku prekvapkanicko....
0 0
imino imino

imino je offline (nepripojený) imino

A je to tu....

Majka, spominas, nase spolocne foto z predosleho carodejnickeho balu... :p :p :p :p :p :p



Len si akosi neviem spomenut, ci si vpravo, alebo vlavo...
0 0
mgm mgm

mgm je offline (nepripojený) mgm

živnostník
Podľa fota, bolo minule veľmi dobre.