misoft
buchač
misoft
a jednoducho som sprdol manažérku smeny, alebo rovno direchtora.
Nie manager smeny, ale vedúci dňa...
Ale inak ?....veríme ti, veríme...
By si zažil iné fukoty, ak by si natrafil na niekoho razantnejšieho...alebo sa dotyční na teba len zvysoka vyprdli a povedali si, že sa neoplatí rozčuľovať.
Ako vždy - zase len pindáš. Ak by bol razantnejší - ja by som bol viacej. Ak by sa vyprdol - iní by ho zdžubali.
Vravelo sa - Náš zákazník = náš pán. Žiaľ, dnes to akosi neplatí.
Brzdi trošička s výrazmi....a čítaj, čo som napísal.
Zbehni do histórie a prejdi si aj spätné príspevky...napríklad aj tento
buchač
BXLmiami
No len v Tescu je to raz za 24 hodín a nie raz za rok,musia padať od únavy....
Neviem síce, že ako v Tescu...ale raz za 24 hodín to rozhodne nebude........
Únava ? Čo ti budem hovoriť...keby som dokonale nepoznal zákulisie, tak ani nevravím.
Ty poznáš personál len z videnia a z predajnej plochy....ja som si z určitými jednotlivcami tykal. SBS ma zdravili vopred a nie ja ich...aj do zálusia som mal prístup.
...a teraz to konkrétnejšie.
Manželka robila vedúcu oddelenia v hypermarkete, ktorý bol väčší ako všetky supermarkety v MI.
Nie raz robila aj vedúcu dňa, takže prichádzala do kontaktu s takými mudrlantami, čo by chceli diktovať z pozície zákazníka, čo a ako sa má robiť, a ako to majú robiť.
Nemaj boja, nie každý (ergo moja 1/2) sa zľakne nejakého bububu a poserie sa okamžite.
Ono síce platilo..." náš zákazník, náš pán "...no ak prišlo nejaké vrieskajúce indivídium, tak vrieskajúce aj odišlo a nevybavilo proste nič. Ba dokonca, ak si nedal jedinec povedať, bol hrubý, hlučný, tak bol proste vyvedený...a to aj z omylu a aj z objektu.
Si sprdol direktora a aj iných ?
Hm...takže si museli ísť vymeniť prádlo ? Alebo sa len otočili a povedali si, že sa s tebou jednoducho nebudú baviť ?
Odpoviem si sám...druhá voľba je správna.