Oliwa
Keď pred rokmi išiel v kinách, nestihla som ho. Ale spomenula som si naň hneď, ako začala táto mediálna kampaň. Teraz to máme v priamom prenose.
Niekto robí kampaň na hygienické potreby, niekto na jogurty či autá a niekto na prezidentského kandidáta. Stačí, ak sú peniaze na to, aby sa produkt zviditeľnil a ľudia po ňom siahli. Obal predáva.
Film som videl toť pred 2 týždňami...
Peniaze sú všemocné, je len na každom, na akú sumu sa dotyčný ohodnotí, za koľko je schopný predať sa.
Prezidentských "produktov" je bolo v prvom kole habadej.
Jeden sa zviditeľnil skládkou, druhý sa zviditeľňuje hnedou farbou a číslami 88, ďalší sa vyjasnil z kola sám, ... nasleduje ka-n-di-dát, ktorý je známy svojimi kauzami....a v neposlednej miere pán, čo robí reklamu na zubné produkty.
Tých ostatných nemá ani význam spomínať, snáď len zmienka o maďarovi, čo by slovači chcel vládnuť...no Amen tma.
Takže bolo z tej ponuky produktov vybrať si ten správny ?
Veď aj pri kúpe elektroniky a podobne si jeden prečíta nejaké recenzie a následne sa rozhodne, čo si kúpi. Keď sa niečo pokazí, tak vecička ide na reklamáciu, prípadne do šrotu...
Ale v tomto prípade ako ? Čo sa navarí, to aj skončí na stole, v tanieri.