Zavrieť

Porady

Téma je uzavretá.
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

bjuty smis
buchač
bjuty smis
no ja si myslím, že armádne obkjekty na slovensku má strážiť slovenská armáda...
a 50 000 000 evri vieme aj lepšie využiť

alebo nám teda buchač - ako odborník na problematiku stráženia vojenských objektov- vysvetli, čo je zlé na mojom neštudovanom názore....
Ja netvrdím, že som odborník na problematiku...to vravíš ty.

Ja som len jedinec, ktorý mal možnosť prístupu do určitých armádnych objektov...strážených a aj fest strážených.
Som tiež jedinec, ktorý mal preukaz pracovníka SBS a aj nejaký čas v takýchto firmách pôsobil.

Snáď len zopakujem otázku...." Nože mi povedz, v koľkých utajených a strážených objektoch si bol ? "

P.S.:
Samozrejme, že očakávam aj klasické podyebovačné otázky (šak iné nevie, len sa pýtať) a komentáre od BBXX...šak ako inak.
Jeho sa pýtaj, on je odborník na slovo vzatý...kuwa, šak prepadol stráž, odzbrojil ju...následne sa sám ozbrojil a hajde sa prestrieľať.
ja len chcem vedieť dôvod, prečo si armáda nemôže strážiť svoje objekty sama...z akého dôvodu...ja naozaj žiadny nevidím....
a dáva 50 000 000 éček fy bonul, ktorá pre fica vyberá výpalné z nakradnutého...

"Minister dopravy Doležal odvolal šéfa Slovenskej správy ciest Romana Žemberu. Aktuality.sk včera zverejnili nahrávku, kde Žembera hovorí o peniazoch pre „Roba“ – konkrétne o 400 tisícoch, na ktoré sa ho pýtal „Noro“. Žembera neskôr priznal, že „Noro“ z nahrávky je Norbert Bödör."
a ktorý získaval info pre mafiána kočnera.....

čo treplo to kotlebové vemeno ma nezaujíma