Jarka 1
korela, mne kamarátky sestričky od všeobecných lekárov povedali, že chodia domov totálne ohučané ... nestíhajú zdvíhať telefóny ... pacienti volajú dopredu a chodia si ich zobrať k dverám na stredisko ... pacienti vytočení ak zvoní a nezdvihnú, lebo hajzeľ je na opačnom konci strediska ... nič nie je čierno-biele ...
nerobím si žiadne ilúzie o stave nášho zdravotníctva, ale teraz trpíme všetci ... pacienti aj zdravotníci ... najmenej trpí naša vláda
Trochu si ma prekvapila.
Pacienti volajú, predpokladám preto, pretože sú neinformovaní. Nepoznám dôchodcu, kde by nebolo v domácnosti aspoň jedno zariadenie s prístupom na mail. Moje t,č. v zdrav. dokumentácii je. Aj mi už sestra v minulosti volala kvôli zmene termínu.
Ak má stredisko viac vstupných dverí, stačí na jedny pripnúť oznam, že daný vchod je dočasne uzavretý a pre pacientov je prístupný hlavný vchod za podmienok tých a tých.
Ak nemajú ani ten najmenší organizačný talent, nech behajú. Ale prečo hneď titulovať pacientov?
Tomu stredisku niekto aj šéfuje, či to tam ide samospádom? Stačí aspoň čiastočne odstrániť chaos tam kde sa dá.