bjuty smis
a ty si ako pochopil to moje , že erdogan ??
)))
a doplním , vw schváli investíciu v novembri na základe politiky smeráka do polovice marca ???
áááách, zlatí drbkovia na pravde
))
A ty ČÍTAŠ, čo som písal? Vo VW yebu na nejakého Matelka, Hranatého, Pelého.... Jediné, čo ich zaujíma, sú PRACHY!!! A Turecko? U Ergodana si neboli istý, čo vyvedie - povolí fabriku, nepovolí? Ak povolí, nebude im potom habať majetky? Nebude si uplatňovať nejaké ich moslimské právo?
Pre Slovensko sa rozhodli z ekonomických dôvodov (veď som písal) - majú tu fabriku, majú tu spojenie, majú tu ZAŠKOLENÝCH robošov - a nemusia toľko vrážať do nábehu výroby.
Ty si stále naivne myslíš, že sa o tom rozhodlo za JEDEN mesiac? Svätá nevedomosť! Ty by si asi nemal riadiť ani svoj domáci rozpočet. Vo VW sú iné kapacity na ekonomiku, ako si ty. Ty si oproti nim nula!
A ešte doplním (aby si bol v obraze) - syn sa na Porsche Cayene 6 mesiacov "zaúčať" - z DE sa vozili komponenty a oni skladali, zároveň sa programovali aj roboty. Potom začali nabiehať lisovne, odlievarne, motorárne. A po 9-tich mesiasoch sa šlo skoro naplno - kompletná montáž na linke. A ešte i tak 3 mesiace trvalo, než naplno všetko nabehlo.
Ty si myslíš, že Porsche Cayene sa vyrába v DE? Omyl! Komplet u nás. A takto to (možno) bude i s Superb. Teraz sa len Mladej Boleslavi odľahčí - karosárina, podvozky, elektrina - motory z Ml. Boleslavi. A aj na toto treba vypracovať logistiku - just in time!