Alebo. (prečo je rozšírený hlúpy zvyk nedokončovať vety)
Je to čisto na predávajúcom. Ja som takto zobral naspäť ohrievač predaný cez bazoš s tým, že vraj bol poškodený kábel. Pri tom sme ho u mňa odskúšali, predviedli, káblu nič nebolo, sám som ho kontroloval. Samozrejme osoba zdržovala, že teraz nemôže, a že chce vymeniť kábel. Kábel som jej zohnal, ale osoba prišla asi až po mesiaci, a aj to bez ohlásenia, že to chce vrátiť celé, že už nechce vymeniť kábel. Tak som jej vrátil peniaze a poslal ju kade ľahšie, vec som zobral naspäť. Kábel som porovnal s tým ktorý som mal na fotke ešte vo fotoaparáte keď som ho fotil do inzerátu, a ťažko povedať či to bol on, ale ten na fotke evidentne poškodený nebol. V každom prípade ale nevrátila aj návod na použitie. Čo si o tom myslieť. Buď zlá náhoda a kábel sa jej skutočne nejako poškodil, alebo iba potrebovala kábel a návod k jej ohrievaču. Neviem.