Lucy
Asi Vás nepoteším, ale bolo potrebné vystaviť dobropis na celé auto, ktoré sa reklamovalo.Neviem, aký používate softvér, ale malo by to byť tak, že ak Vám dôjde fa od Importéra, Vy si príjmete konkrétne auto na základe príjemky do skladu. Špeciálne softvéry pre predajcov vozidiel umožňujú presne špecifikovať jednotlivé parametre vozidla. Každé auto je jedinečné, keďže má svoje číslo karosérie, motora, doplnková výbava. Ak máte na dané auto zákazníka, aj keď to berie na leasing, tak na fa sú uvedené presné údaje o vozidle. Takže postup mal byť taký, že ste mali vystornovať celú faktúru, ktorá bola vystavená na leasingovú spoločnosť a vystaviť novú faktúru s údajmi o novom aute. a čo ste uviedli na faktúre, ktorá bola vystavená na rozdiel SK? Aký mal byť postup leas. spoločnosti, to si nie som istá. A finančne by ste si sumu, ktorá bola zaplatená leasingovou spoločnosťou započítali na novú faktúru a rozdiel by Vám doplatili.
Dúfam, že som pochopila Váš problém dobre.
Pochopili ste ho dobre,
Na fa sme uviedli ,že sa jedná o dofakturáciu k uznanej reklamácii vyšpecifikovali sme údaje reklamačného auta a taktiež sme uviedli údaje nového auta, ale táta nazvala by som ju pre lepšiu orientáciu
,, dofakturačna fa,, bola vystavená priamo na zakázníka nie na leasingovku a zákazník nám ten rozdiel doplatil.
Takže leasingovka urobila to , že nezrušila pôvodnú leas.zmluvu , ale zmenila iba predmet leasingu čiže dal do pôvodnej zmluvy auto, ktoré dostal na základe importérom uznanej reklamácie a tak nemusela nič meniť.pretože v platnosti zostali všetky ustanovenia pôvodnej zmluvy.