Dobry den,
chcel by som sa opytat, aky predpis, resp. ake je zmenie predpisu ohladne udrziavania poriadku na pracovisku? Kancelarske priestory a samozrejme, toalety.
Ake su minimalne intervaly a sposob evidencie? Najdem niekde presne znenie predpisu?
Hlavne co sa tyka toaliet.
Nasiel som veci ohladne teploty, ako casto sa maju umyvat okna, radiatory, ale nic o beznom upratovani priestorov a toaliet.
Dakujem
A o to práve ide, čo vravia predpisy, ako často a v akej miere je zamestnávateľ povinný zabezpečiť upratovanie? Konkrétne ma zaujímajú toalety a kuchynka.
Pýtam sa aké povinnosti pre zamestnávateľa vyplývajú zo zakona.
Ak chcete polemizovať či si ma zamestnanec upratovať aj záchody tak si prosím založte iné vlákno. Ďakujem za pochopenie
Informácie o vyhláškach týkajúcich sa hygieny na pracovisku poskytne Úrad verejného zdravotníctva alebo Inšpekcia práce.
Že to vie dat aj úrad verejného zdravotníctva viem, ale preto píšem tu, či niekto nemá odpoveď hneď poruke
Hygienické návyky zamestnancov sú jedna vec. Mňa ale zaujíma predpis ktorý upravuje v akej miere a ako často ma zamestnávateľ zabezpečovať upratovanie priestorov. Sanitarny plán, ako často dezinfikovat, ako o tom viesť evidenciu a podobne.
Že zamestnanec po sebe necháva čisto je jedna vec, druhá vec je pravidelné upratovanie, ktoré nie je v pracovnej náplni zamestnancov.
Ďakujem
Ako často a kým sa momentálne upratuje je nepodstatné
Myslel som ze to je ucel tohto portalu, alebo nie?
Ak mam pocit ze treba otazku spresnit pretoze odpovede sklzavaju nespravnym smerom, tak ju spresnim. A to sa aj stalo.
Nie je to ziadne ukolovanie a nebolo to myslene nijako osobne voci 'veronikasad' ani nikomu.
Ak som takyto dojem vytvoril, ospravedlnujem sa, nebol to zamer.
Chem len najst odpoved na otazku. Na to porada.sk forum sluzi nie?
A preto, spat k teme.
Ak niekto viete poradit, sem s tym.
Dakujem za pochopenie