OneUp
sito
buchač
majkii
Bol by som rád, keby sa tá téma obnovila, aby bolo jasné, čo kto a akým spôsobom na koho útočil, možno sa pridá k téme aj OneUp, ktorého si tam napádal a k téme sa nevyjadroval.
Výnimočne som za...aspoň by si jeden prečítal, že čo za chujoviny (viacnickový) zadávateľ tam popísal. Podotýkam, že v prípade obnovenia by sa tam mali obnoviť všetky komentáre, aby bolo jasné, kto na koho útočil...dátumy a časy sú toho neklamným znakom.
Apropó...lopatou po hlave by si si zaslúžil už len v tom, že si dával informácie ohľadom ceny, ako to prebiehalo vo vašom baráku. To je porovnávanie hrušiek s jablkami.
...a ozaj, aby si bol v obraze...ten One Up je jedným z ďalších nickov dotyčnej osoby, ktorá tu dáva pravidelne nezmyselné témy.
Juraj, tisichlavý drak.
"...a ozaj, aby si bol v obraze...ten One Up je jedným z ďalších nickov dotyčnej osoby, ktorá tu dáva pravidelne nezmyselné témy."
Tie témy nie sú celkom nezmyselné, oni dajú zmysel tomu, kto vie čítať s ...
No, a keď som čítal medzi / ...... / tak som počkal, čo iní na to? A Ty si mu to vysypal pod nohy a šmyklo sa ich viac, nie len drak. A našla sa aj babička, ktorej sa to netýkalo, ale zaryto to čítala, a tá vysypala hrach a téma dopadla ako Juraj. Jánošííík.
Čo už? Ak v tom telacivýzore nič zábavné nedávajú, tak porada podrží, už je tu vždy veselo, aj vďaka drakovi.
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
![Wink](https://www.porada.sk/images/smilies/wink.gif)
sitko: ty si neskutocny farizejko. Oznacis moju temu " pristavba balkonov " za zaujimavu otazku a ked si sa zamotal, aj s buchacom k stene, tak ste zacali ako obycajne s urazkami a chujovinami ohladom temy. Poradil som si aj bez vas. Dosla mi jednoznacna odpoved z SBD. Pristavbu musi schvalit 100 % vlastnikov.. Amen
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
![Cry](https://www.porada.sk/images/smilies/cry.gif)
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
![Cry](https://www.porada.sk/images/smilies/cry.gif)
Jedenhore, OneUp, španielská dedina, Acros, či ako inak sa na porade voláš. ty si riadny FER*****VER.
Nemáš pravdu, že si si poradil sám bez nás. Ak ti z SBD prišla odpoveď, že je treba 100% súhlas spoluvlastníkov domu, tak potom sú tam tiež taký FER ...
Niečo vytiahnem z tej tvojej užitočnej témy. A pekne poporade, v rade. Kto si to prečíta, môžno mu dôjde, že si ozaj FER ...
OneUp (05.10.22 14:26) Dom ma 44 vlastnikov bytov
sito (05.10.22 14:57) V tom prípade: Čítanie z evanielia 182
"Vlastník bytu v dome nemôže vykonávať úpravy bytu v dome, ktorými by menil vzhľad domu bez súhlasu vlastníkov bytov v dome. Ustanovenia osobitných predpisov nie sú tým dotknuté. (Stavebný úrad)
Vlastníci bytov v dome prijímajú rozhodnutia nadpolovičnou väčšinou hlasov všetkých vlastníkov bytov v dome, ak hlasujú o
súhlase s úpravou bytu, ktorou vlastník bytu v dome mení vzhľad domu a zasahuje do spoločných častí domu, ak zmluva o spoločenstve alebo zmluva o výkone správy neurčuje inak."
Ak máte v zmluve uvedené, že tých 11 môže tak rozhodnúť, tak môžu rozhodnúť.
Ak nie, tak 12 musí súhlasiť. Samozrejme tých 11 nebude mať problém súhlasiť. Spolu 23 spoluvlastníkov domu.
Ak sa nájde tých 12, tak tí nemajú baretku na hlave, ale majú ju v hlave.
*****OneUp (05.10.22 15:17) Ja som nasiel, ze 2/3 musi suhlasit / foto /*****
sito (05.10.22 16:12) Samozrejme máš pravdu. Takže na FPÚaO nemáte dostatok peňazí. Takže úver.
V tom prípade:
" Vlastníci bytov v dome prijímajú rozhodnutia dvojtretinovou väčšinou hlasov všetkých vlastníkov bytov v dome, ak hlasujú o zmluve o úvere alebo jej zmene."
Ale? Aj toto.
"Súhlas všetkých vlastníkov bytov v dome sa vyžaduje pri rozhodovaní o zmluve o
výstavbe výlučne novej spoločnej časti domu"
"Z fondu prevádzky, údržby a opráv sa financujú aj opravy balkónov, lodžií a tých terás, ktoré sú spoločnými časťami domu."
"Vlastník bytu v dome má právo výlučne užívať spoločné časti domu, ak z ich stavebnotechnického alebo účelového určenia vyplýva, že majú byť užívané len s určitým bytom v dome."
Takže, dom balkóny nemá. Tých 11 vlastníkov chce celkom nové balkóny, nové spoločné časti domu. V tom prípade 182ka vyžaduje súhlas všetkých vlastníkov bytov v dome.
Zamotané, že?
__________________________________________________ ________
OneUp (06.10.22 07:46) Teda riadne zamotane.
==================================================
OneUp (05.10.22 18:09) Chobot: nemas pravdu. Potrebny je suhlas vsetkych 44 vlastnikov bytov / ako pise sito /. Prave som nasiel mail SBD. Takze opravujem svojich najdenych 2/3
__________________________________________________ _______________
Časy!
OneUp (05.10.22 14:26)
sito (05.10.22 14:57)
OneUp (05.10.22 15:17)
sito (05.10.22 16:12)
OneUp (05.10.22 18:09)
OneUp (06.10.22 07:46)
A teraz polopate, alebo ako buchac s lopatou ...
Z evanjelia 182ky. § 14b, ods. 3.
"Súhlas všetkých vlastníkov bytov a nebytových priestorov v dome sa vyžaduje pri rozhodovaní o prevode vlastníctva nebytového priestoru, priľahlého pozemku, príslušenstva alebo ich častí, ktoré sú v podielovom spoluvlastníctve vlastníkov bytov a nebytového priestoru v dome."
A v evanjeliu je ešte jedna zmienka o súhlase všetkých vlastníkoch, ale nie v dome.
Tuto.
§ 14b, ods. 1, písm. e.
"zmluve o vstavbe alebo nadstavbe bytu alebo nebytového priestoru v dome, vstavbe alebo nadstavbe novej spoločnej časti domu, nového spoločného zariadenia domu alebo nového príslušenstva, alebo o ich zmene;
==================== Na hore uvedené je potrebný súhlas 2/3 všetkých vlastníkov bytov v dome. Takže 44 : 3 = 14,66, x 2 = 29,33. Vzhľadom k tomu, že čo byt, to hlas, celý hlas. Na schválenie prístavby balkónov je potrebných súhlas 30 spoluvlastníkov domu, vlastníkov bytov v dome, vašom dome.==========================
***** ak sa rozhoduje o nadstavbe alebo o vstavbe v podkroví alebo povale, vyžaduje sa zároveň súhlas všetkých vlastníkov bytov a nebytových priestorov v dome, ktorí majú s nadstavbou alebo vstavbou bezprostredne susediť, *****
==================== Zaboha si neviem predstaviť ten váš panelák a polohu tvojho bytu v ňom, že ty sám zablokuješ prístavbu 11 balkónov, ak prístavbu schvália 2/3, 30 spoluvlastníkov domu.
OneUp (05.10.22 19:35) Nehoraznost. Otazka pisomneho hlasovania klamlivo zavadza hlasujucich. Vraj to bude finacovane z SFRB. Ani slovko o tom, ze uver SFRB splacat budu vsetci. Este stastie, ze je potrebny 100 % suhlas.
sito (05.10.22 20:09) Vyhodnotenie písomného hlasovania je tiež platné, ak je v súlade § 14b 182ky.
Ak niekto dal do písomného hlasovania vo vašom dome, že tých 11 balkónov sa bude financovať zo ŠFRB a neuviedol, že splácanie úveru zo ŠFRB bude rozpočítané na všetky byty v dome podľa m2 všetkých bytov v dome, tak tých 33 vlastníkov podviedol. Ak tých 33 vlastníkov bude mať BARETKU na hlave na dome nebude ani jeden nový balkón!
OneUp (05.10.22 20:31) Akych 33 ? Zablokujem to sam. Ved nech si daju postavit, ale za vlastne. Za to zahlasujem
FER ..., niekto sadol na lep. Nevieš kto?
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
![Cry](https://www.porada.sk/images/smilies/cry.gif)
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
![Cry](https://www.porada.sk/images/smilies/cry.gif)