Zavrieť

Porady

Daň z motorových vozidiel

1.11.2004 Vyšiel v zbierke zákonov zákon č. 582/2004, ktorý okrem iného upravuje aj daň z motorových vozidiel. Na stránke www.finance.gov.sk je už aj návrh tlačiva na daňové priznanie k dani z motorových vozidiel, ktoré by malo platiť od 1.1.2005.
Usporiadat
kassiopea kassiopea

kassiopea je offline (nepripojený) kassiopea

pracujem ako tak trochu účtovníčka, tak trochu fakturantka, tak trochu na logistike a popri tom študujem na VŠ ...viac
Lina
Dakujem.

Len tento formát ked si otvorím tak tam nejde písať. Divné. Moc sa v tom nevyznám.
Lina na to je program. Ale je plateny. Ale uzasne ulahcuje pracu.
0 0
Mickya Mickya

Mickya je offline (nepripojený) Mickya

AdaG
V poučení na vyplnenie DP je napísané, že do riadku 7 je treba uviesť dátzum začatia užívania resp. pridelenia ŠPZ, potvrdili mi to aj na DU, teda napr. ako uviedla Katty - 17.3.2001
Aj ja som postupovala podľa poučenia a dala som dátum, kedy som auto začala používať, čiže pred 1.1.2005.
0 0
gabina gabina

gabina je offline (nepripojený) gabina

Zaujímalo by ma ... či, ak mám auto zapísane na seba.... ako človeka....a potrebujem urobiť zopár ciest ako živnostníčka..... či musím platiť cestnú daň .....
Auto ani pohonné hmoty nedávam do nákladov firmy.... len cesťáky.... ?????
vopred vďaka....
0 0
annab annab

annab je offline (nepripojený) annab

prosim Vas som tu nova a neviem sa tu este dobre orientovat , potrebujem radu mam auto a mam zaplatenu cestnu dan za rok 2004 a chcem si dat do nakladov PHM ale mozem robit aj cestaky ked auto nebolo na policii prehlasene na zivnost?

lebo som pocula ze od novembra netreba chodit na policiu prehlasovat auto tak som teraz z toho zmetena dakujem neviem ci som v spravnej teme?
0 0
aja24 aja24

aja24 je offline (nepripojený) aja24

Prosím, viete mi poradiť kde mám zaradiť karaván v daňovom priznaní? Je to nákladné motorové vozidlo? Prosím poraďte mi, nemôžem sa k tomu dopracovať.
Ďakujem pekne.
0 0
abel abel