Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Mám dve faktúry za internet uhradené z pokladne jedným VPD /dostal som 1 PPD/. Ako to mám zaučtovať /v Alfe/ do pokladničného dennika a evidencie záväzkov?
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Ja to robím tak, že si zaúčtujem jednou sumou cez F7 postupne z evidencie záväzkov obidve faktúry a potom vyjdem von z peňažného denníka, presuniem sa do evidencie záväzkov otvorím riadok príslušnej faktúry a dole vľavo máš rozpis úhrad tak tam jednu z uvedených úhrad vymažem a ostane mi iba jeden zápis. Takto to opravím na obidvoch faktúrach v evidencii záväzkov. Neviem či píšem zrozumiteľne a či je takýto spôsob najvhodnejší, nech sa pripadajú aj skúsenejší.
Mám tiež iný soft, robím to nasledovne: v JU - k PPD vypíšem jeden VPD na ktorom mám rozpísané platby, čiže vs + suma. V PD sa mi v konečnom dôsledku objavia úhrady na 2 riadky a sú evidované pod číslom jedného VPD. V PU mám obdobnú situáciu. Nikto nič nenamietal.