Zavrieť

Porady

Ako vybrať účtovníčku?

No ja! To je čo za otázka?
Som konaťeľom v s.r.o. zároveň v nej mám podiel. po novom roku odkupim obchodné podiely ostatných spoločníkov. Ako prvé potrebujem vymeniť účtovníčku, pretože súčasná nie je zrejme dostatočne kvalifikovaná, lebo ja v účtovníctve vzdelanie nemam ale často naprávam ešte aj jej prácu. Potreboval by som poradiť ako vybrať novú, keďže nie som odborník neviem posúdiť jej odbornosť. Na aké kriteriá sa mám zamerať? Čo mám požadovať?
Usporiadat
AHA AHA

AHA je offline (nepripojený) AHA

Danila Pozri príspevok
Milá Lucy, ja po tých účtovníčkach občas rekonštruujem účtovníctvo, tak to trápenie poznám dôverne.Preto býva môj test pre výber účtovníčky podstatne kratší... Napr.
Čo je vlastné imanie a čo vyjadruje jeho klesajúca hodnota?
Aj ja rekonštruujem účto po účtovníčkach ale keby vedeli aspoň to čo je v tom teste o koľko by bolo menej roboty a problémov. Ale páči sa mi aj Váš test.
0 0
Danila Danila

Danila je offline (nepripojený) Danila

Poraďácky odpadlík:)))))
AHA Pozri príspevok
Aj ja rekonštruujem účto po účtovníčkach ale keby vedeli aspoň to čo je v tom teste o koľko by bolo menej roboty a problémov. Ale páči sa mi aj Váš test.
Chcela si asi povedať po tiežúčtovníčkach.
0 0
Lucy Lucy

Lucy je offline (nepripojený) Lucy

Danila Pozri príspevok
Milá Lucy, ja po tých účtovníčkach občas rekonštruujem účtovníctvo, tak to trápenie poznám dôverne.Preto býva môj test pre výber účtovníčky podstatne kratší... Napr.
Čo je vlastné imanie a čo vyjadruje jeho klesajúca hodnota?

Nooo, tak ku takýmto otázkam som sa posledne ani nedostala
0 0
Tanče Tanče

Tanče je offline (nepripojený) Tanče

Danila Pozri príspevok
Milá Lucy, ja po tých účtovníčkach občas rekonštruujem účtovníctvo, tak to trápenie poznám dôverne.Preto býva môj test pre výber účtovníčky podstatne kratší... Napr.


Čo je vlastné imanie a čo vyjadruje jeho klesajúca hodnota?