Paula
No, takýto úžas som zažila po účtovníčke, ktorá strieda firmy a spravidla sa odprechádza v októbri a asi dobre vie, prečo. Tiež účtovala raz cez faktúry, raz priamo cez pokladňu, či banku. Rozdiel medzi jej zostavou faktúr (na ktorú som čakala pár mesiacov) a mojou - všetky neuhradené (tie mi identifikoval klient, ktorý mal našťastie dobrý prehľad) som si sama "nahodila" - bol 38 kusov. Podobný stav bol s dodávateľskými faktúrami .Takýto neporiadok je najlepšie začať účtovať komplet od 1.1. nanovo. Stalo sa mi dvakrát, už nikdy by som neprevzala taký chaos.
ja už ani neviem, kde začať..a hlavne čím...ja mám na 311 opačný problém, v saldokonte mám o cca.500tis. viac, ako ona na PS, keď som to prezerala s konateľom, ktorý má evidenciu nahodenú v exceli, došli sme na to, že kopec fa bolo uhradených v hotovosti, ale ona to nemá zaúčtované...keď si však porovnám, čo je v účtov,denníku, tak mi to na chlp sedí s mojim saldom..ale porovnanie s PS..hrôza..
na 321 detto, ale opačne, ja mám nižší stav v salde, ako ona na PS..
336 takisto, hausnumera...
jediné, čo jej sedi na PS bol majetok a 343, ale námetkovo som našla rozdiely na DPH, takže predpokladám, že to nejako dopasovala nakonci r.2005
a leasingy?..ona vykazovala preplatenie, a leasing má ešte 2roky bežať, tak to sa mi dalo na základe leasing.zmlúv opraviť, ale všetko nedaňové náklady...
ja som už účtovníčkou nejaký ten piatok, minulý rok som sa dala nahovoriť, že budem okrem TPP, robiť aj na živnosť..a neviem, či mi to stojí za tie nervy..
nemám sa od čoho odpichnúť...
zajtra má ísť konateľ od predchádz.účtovníčky "vyboxovať" saldá a aj zálohu dát za rok 2005..