Milí moji poraďáci, viem, že o tejto téme sa tu už diskutovalo v mnohých príspevkoch, ale ešte v žiadnej som nenašla takýto spôsob účtovania (našla som to v jednej novej príručke účtovania v JÚ) úhrady platobnou kartou, tak sa chcem podeliť a poprosiť o Váš názor, keďže tiež teraz riešim tento problém.
Takže napríklad platba za drobný kancelársky nákup platobnou kartou.
Doklad z ERP mám 17.2.2006, zúčtovanie v banke 21.02.2006
Účtujem:
1. 17.2.2006 doklad: ERP, úhrada za kanc. potreby platobnou kartou, priebežné položky výdavok, VOZD - réžia.
2. doklad: VBÚ, nákup platobnou kartou, priebežné položky príjem, banka výdavok.
No a ak je platca DPH tak potom aj do záväzkov.
Čo vy na to? Mne sa to zdá byť celkom zrozumiteľné. Vždy lepšie ako účtovať cez pokladňu a vhodnejšie než pripínať doklad z ERP k výpisu.