Ja mávam vždy presne opačné skúsenosti. Chodím totiž na 2 daňové úrady. Na jednom sú na mňa správkyne dane milé. Keď mám niekde chybu, zavolajú mi, povedia ako to opraviť. Minule dokonca nemali úradné hodiny a šla mi otvoriť dvere, len aby som to opravila. A milá a s úsmevom. Konzultuje so mnou problémy, zistí, poradí, zavolá. Radosť tam ísť, si pripadám ako vítaný klient.
Na druhom daňovom úrade je to presný opak. "Nič vám nepovieme, lebo by to bol konflikt záujmov". Nech si nechajú, lebo to, čo mi doteraz poradili, bola vždy hlúposť. Jedna perla : " No, nemusíte od manželovej odpočítateľnej položky odrátavať manželkin invalidný dôchodok, to nie je jej príjem." Ďalšia perla : "Keď som účtovala ja, tak to takto nebolo, ale ja som účtovala 10 rokov dozadu."
Takže je to nie je o daňovej správe ako takej, ale o jednotlivcoch. Je to asi ako s čašníkmi - niekde si kávu dáte a niekde skrátka radšej nie...
![Embarrassment](https://www.porada.sk/images/smilies/redface.gif)
)