Zavrieť

Porady

potrebujem poradit...

Potrebujem poradit s trosku nezvycajnym pripadom. Kupil som mobilny telefon (febr.2005), ktory som koncom januara 2007 poslal na reklamaciu predajcovi. Dovod:nefunkcne tlacidlo. Vratil sa mi minuly tyzden, ale v horsom stave ako som ho posielal. Zarucna doba mi skoncila 17.2.2007. Mozem reklamovat zarucnu opravu? Stal dost penazi a nerad by som zostal bez telefonu aj bez penazi... Prosim, poradte mi.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kira je offline (nepripojený) kira

    kira
    Podľa mňa nebola dodržaná 30-dňová lehota na opravu(koncom januára -do minulého týždňa)?!

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Záručná doba sa predlžuje o dobu opravy, vybavenia reklamácie, ak toto nastalo počas záručnej doby. Inak povedaná do záručnej doby sa nezarátava čas čo bol mobil v oprave počas záručnej doby. Druhá vec je taká, že reklamácia nebola vybavená do zákonom stanoveného termínu (30 dní).

    Ešte doplním: Postupoval by som asi nasledovne: Určite by som vyreklamoval stav mobilu v akom som dostal späť. S tým, že by som im pripomenul nedodržanie zákon danej lehoty, a prípadne by som im spomenul Slovenskú obchodnú inšpekciu. Oni zo zákona majú povinnosť prešetriť tvoju sťažnosť na konkrétného podnikateľa, resp. spoločnosť. A tam už to nebude o fazulkách.
    Naposledy upravil Zoltán Kovács : 24.03.07 at 18:10

    lt13 je offline (nepripojený) lt13

    lt13
    No ja som reklamoval NOKIA6280, že my nejde 3G sieť a vypadáva štandardná sieť, spomenul som im aj prehrievanie batérie a jej slabú kapacitu. Po 3 týždňoch my poslali SMS, že si môžem prísť prevziať MT opravený. Pred predajcom som ho vyskúšal a zistil som, že sieť nie je v poriadku. Nehovoriac o tom, že som musel zložiť zálohu 7000,- Sk za zapožičanú 6280-tku. Tak som im povedal, že MT neprevezmem a nech mi vrátia peniaze aj z úrokom. Predajca-žena sa trošku zdráhala, ale keď som zvýšil hlas a žiadal si kontakt na zodpovedné miesta, povolila a sama my napísala sťažnosť, od faxovala na centrálu. MT som neprevzal, do zápisu zo servisu som rukou dopísal odmietnutie prevzatia s pripomenutím, že majú týždeň na to aby si splnili reklamačnú lehotu. Čuduj sa svete presne na 30 deň, som obdržal list, kde som sa dozvedel o oprávnenosti reklamácie. Dostal som dve možnosti:
    a) dajú my nový MT NOKIA 6280
    b) zruším dodatok (viazanosť) vrátia my zálohu (7000,-Sk) a vrátia my kúpnu cenu za MT (7000,-Sk)
    Vždy sú možnosti a výnimky, len si ich treba vypýtať (po dobrom, prípadne aj po zlom).
    PS: ja som si vybral možnosť b) a následne nový MT s novým dodatkom, s novými zľavami pre verného zákazníka

    potrebujem poradit...

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.