Dobrý deň,
chcela by som opýtať, či má niekto podobné skúsenosti so Sociálnou poisťovňou, pob. Bratislava, ktorá rozposiela našim klientom výzvy na predloženie dokladov (mesačné výkazy a/alebo registračné listy FO) v stanovenej lehote, v opačnom prípade im bude uložená pokuta do výšky 500 000,- Sk. Podotýkam, že všetky nimi požadované doklady boli na SPpB riadne a včas zaslané. Po troch telefonických rozhovoroch s vedúcimi pracovníkmi nám vždy bolo povedané, že sociálna poisťovňa nemá kapacity na to, aby v hľadala v krabiciach, v ktorých má pohádzané všetky doklady, a má ich tam na milíon. Z toho dôvodu rozposiela výzvy. Nie je predsa v ich kompetencii to všetko stíhať. Ale v koho kompetencii je, aby za poškodzovanie mena a šírenie zlého mena našej spoločnosti, bola sociálna poisťovňa postihovaná? Už sme párkrát odposlali fotokópie dokladov, ale už to nie je v našom záujme. Žiaden klient nám nezaplatí dvakrát za už odvedenú prácu a my odmietame znášať poštovné a stratu času.
STRETOL SA UŽ NIEKTO S TAKÝMTO POSTUPOM ZO STRANY SOCIÁLNEJ POISŤOVNE, KTORÁ SA VEREJNE PRIZNÁVA K TOMU, ŽE MÁ "BORDEL" A ODMIETA VYKONAŤ NÁPRAVU?
Ďakujem za odpoveď.