Dobry den,
zacala som aj ja byt SZCO a robim preklady. Som dobrovolny platca DPH. Kupla som si notebook a na fakture to mam rozpisane nasledovne:
cena bez DPH s DPH
NB-IBM 29980,- 35 676,20
MS Windows 7990,- 9508,10
NOD 32 9560,- 11376,40
Ms Wireless 2983,19 3550,-
HDD Hitachi 2553,80 3039,02
SPOLU 53 067,30 63 149,69
Prva polozka je samotny notebook, dasi je oper.system, potom ľ bSW na bezpecnost a hard disc.
Moja otazka je, ci mam NB normalne zaradit v cene 53 067,30 a odpisovat 4 roky alebo to mozem rozpisat ako nakup podla jednotlivych poloziek uvedenych na fakture v cene bez DPH (samotny NB by potom mal hodnotu do 30 000,-) a tym to dostat vsetko naraz do vydavkov?
A po druhe DPH na vstupe uplatnim v kazdom pripade zo vsetkych poloziek uz teraz, vsak?
Dakujem za pomoc