duves 1.Tatra banka nebude nikdy tak vyhodna pre segment SME. Od zaciatku sa profitovala na velke a najlepsie nadnarodne korporacie. Podla mna je dolezite segmentovat banku, do ktorej vstupis. (TB dokonca svojho času nemala extra záujem o retail, teda nie je to jej cieľový segment)
2.Reklama je navoňaná zdochlina. To možno ste sa dozvedeli viacerí až po skúsenosťou s bankami, mobilným operátormi, poisťovňami....atd.
Kazda banka nepohrdne nadnarodnou spolocnostou, kazda banka (ale aj firma) uprednostni nadnarodnu spolocnost pred retailovym klientom. To je uplne jasne.
Tak vidis Duves, nakoniec sme sa zhodli. V podstate to, co si napisal vyssie, sa tu my (par ludi - ja, pan Mihal a zopar dalsich) snazime vysvetlit ludom uz par mesiacov. Teda - ze je zbytocne ziadat o uver v TB, ze sa s najvacsou pravdepodobnostou nedockaju feroveho jednania, ze si banka nevazi lojalnych retailovych klientov a ze v inych bankach dostanu ludia s mensou namahou viac.
Toto tu my stale tvrdime, po Tvojom poslednom prispevku sa uz len ziada doplnit toto tvrdenie na: "Ak nie ste zrovna nadnarodny gigant, tak ani neskusajte ziadat v TB..." Este raz zdoraznujem " ak nie ste NADNARODNA SPOLOCNOST" - lebo to, ze si banka vazi nadnarodne spolocnosti - o tom nikto nepochybuje. A ze ste samotnou bankou napr. oznazeny za "VIP" klienta este pre TB naozaj neznamena, ze by sa mala k Vam spravat slusne. Ja sa ale osobne citim lepsie v banke, v ktorej sa vedia spravat slusne dokonca ku vsetkym klienom, bez ohladu na to, ci ich oni oznacili za VIP alebo nie.
To, co je reklama vsetci dobre vieme. Len akosi stale mi nejde dokopy Duvesova informacia o tom, ze TB nema zaujem o retail (a naozaj vsetko tomu nasvedcuje) s tymi stovkami milionov vyhodenych na reklamu prave pre tento segment trhu. Niekde bude skratka chyba...