MIRKA
asi ste ma presvedčili a tento rok to skúsim aj ja podľa "druhu"
a koľko vlastne takto šanónov potrebujem
-
DF,
VF,
banka (len samotné výpisy?),
PD (bločka ERP...),
mzdy (ako? čo tam prikladáte? rekapitulácie???)
a keď platím napr. leasing, tak to založím k čomu? k banke? alebo niekde zvlášť??? tak isto iné mesačné splátky (plyn...)
Dúfam, že keď som sa už nechala nahovotiť, tak poradíte ako
Podľa toho, koľko máš dokladov... možno Ti budú stačiť rýchloviazače a tie dáš spolu do jedného šanónu...
Delíš: DF, VF, banka - k výpisom prikladám PP, pokladňa (niekto delí aj VPD a PPD, niekto ich zakladá v poradí) a ID.
Čo sa týka splátok, najviac sa mi osvedčilo (a mám to odobrené z viacerých miest
) okopírovať si splátkový kalendár a pri každej splátke zaevidovať jednu kópiu ako DF.
Čo sa týka mzdových zostáv v tom Ti neviem poradiť, lebo ja som neúčtovala v JÚ mzdové záväzky
, iba pohyby peňazí s tým súvisiace.
A práve som sa v inej téme dozvedela, že... zle nedobre
. Tak mám z toho hlavu v smútku....
asi som sa nemala hrnúť do JÚ, keď sa lepšie vyznám v PÚ - tak mi treba!