flash78
Keby som pouzival alfu, tak nerobim nic ine, len vyplnam kolonky a zabujam cas. Nehovorim, na danove je to dobre a aj evidencia je presna. Ale co ak nieco kupim a potom to nechcem dat na firmu, lebo to nemam kde predat a ani do majetku to nemozem dat, tak musim vyplnat vydajku atď - proste vela roboty. V Excely, resp. Tabulkovom Open office si povkladam co treba a na konci roka vytlacim. Je to ovela jednoduhsie a neodolal som, tak som sa bol pytat aj na danovom, a vraj je to tak OK. Ale pozor! Z vlasnej skusenosti viem, ze danovy urad to chce vsada inak, tak som sa pytal na tom, kam patrim.
Myslim, ze cele caviky okolo uctovnictva a detaily su zbytocne, ak to ma clovek spravene prehladne a nema tam chyby. (Hlavne maly podnikatelia)
Dovolím si nesúhlasiť, ALFA je premakaná, len treba vedieť ako na ňu
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
.
Ja som najprv tiež nadávala, ale keď som zistila, že sa dá spätne dohadzovať, meniť, prečíslovať... jóóój, to bola potom iná zábava.
Keď máš všetko dobre nadefinované a hlavne keď sa Ti opakujú prípady, nechcela by som na to Excel. A to nehovorím o tom, že keď sa aj nepomýliš pri nahadzovaní, je dosť možné, že zle navzorcuješ alebo tam nezahrnieš jeden riadok a už to všetko nie je pravda...