ahojte, vidím, že téma pokladničných dokladov je nekonečná. Prečítala som viacej príspevkov a stále viac a viac ma presvedčujete, že dokonca ani pri takom jednoduchom doklade nie som si istá.
Takže by som poprosila niekoho skúsenejšieho o radu. Keď mám VPD tak vypisujem: číslo, dátum, vyplatené komu (vždy dávam SZČO, nakoľko ide o maloobchod a denne je to aj 10 dokladov),
- sumu - tu som na vážkach - kedže ešte nie je platiteľom DPH, tak kde dávam celkovú sumu do cena bez DPH alebo môžem dať aj cena s DPH s tým, že DPH som dala 0?
- potom vypíšem sumu slovom,
- účel použitia
- a teraz podpisy vyhotovil, schválil a príjemca (vyhotovil - neviem či môžem ja, kedže nerobím účtovníctvo ani na živnosť a ani cez dohodu, je to čisto kamarátska záležitosť), schválil a príjemca mi podpisuje SZČO.
Kedže účtujem v JU, tak do tabuľky s nápisom účtovací predpis ide čo?
No a po vytlačení peňažného denník, dopíšem číslo pod ktorým je doklad zaúčtovaný. Ďakujem Vám za odpoveď.