Dnes som sa musel smiať i nadávať zároveň. Potreboval som nejaké €uráče z vkladnej knižky (založená dávno, dávno - sem tam sa niečo prihodilo, posledné roky len úroky
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
), tak som zašiel do finančnej inštitúcie
Slovenská sporiteľňa, reku: potrebujem vybrať. Tu ma zaskočila pracovníčka otázkou, že kde mám založenú knižku (knižka založená v inom meste, ako teraz žijem). Keď som to povedal, odpoveď bola, že to bude problém. Ja sa pýtam, že prečo, veď takýto účet s týmto číslom je jeden, Sporiteľňa má pobočky skoro všade, takže naťuká číslo, vyplatí a padám. Jej vysvetlenie: Ale ten účet je v
XX a vy ste v
YY, takže
tu nemáte účet. Skoro som spadol zo stoličky - to snáď nemyslia vážne - Sporiteľňa v XX, ale nemôžu vyplatiť, lebo účet založený v YY. (Toto som nezažil u žiadnej komerčnej banky - Dexia, ČSOB ... - prídem do akejkoľvek pobočky a vyberiem si peniaze zo SVOJHO účtu kdekoľvek na Slovensku). Takže volala do YY, aby sa mohla prepojiť na ich databázu účtov (neprepojené databázy jednej inštitúcie v dnešnej dobe - v 21. storočí krok späť) - trvalo to krátkych 45 minút, než sa dovolala, potom ďalších 10 minút, než sa dostala do ich databázy.
Peniaze som síce dostal, no trvalo to spolu presne hodinu. Takže v najbližšej dobe peniažky pekne vyberiem a presuniem do inej banky, kde sú služby pružnejšie.