Zavrieť

Porady

Téma je uzavretá.
Zoltán Kovács Zoltán Kovács

Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac
kkllc Pozri príspevok
To je fakt blbé. Vizerá to tak, že kde nemáš pečiatku tak smola. Už sa stalo aj to, že mali pečiatku a na SP to nemali nahrané. Ale oni žiadnu pokutu nedostanú. :-!
Bohu žiaľ, máš pravdu. Len teraz ja budem v úlohe blbca, ktorý si neplní svoje povinnosti.
0 0
Zoltán Kovács Zoltán Kovács

Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac
veronikasad Pozri príspevok
Zolo, daj si na pobočke SP vytlačiť zoznam zamestnancov zo všetkých firiem, ktorým spracovávaš mzdy. Budeš prekvapený, čo všetko tam evidujú.
Treba to dať do poriadku
U tých čo majú EZU to nie je problém skontrolovať. Ale ktorí nemajú...... SP so mnou odmietne sa baviť, nakoľko nie som kompetentný v takýchto veciach. A vysvetlovať to klientovi načo to potrebujem a listom to posielať..... Už nemám síl na boj s veternými mlynmi.
0 0
drobeceva drobeceva

drobeceva je offline (nepripojený) drobeceva

Zoltán Kovács Pozri príspevok
Bohu žiaľ, máš pravdu. Len teraz ja budem v úlohe blbca, ktorý si neplní svoje povinnosti.
Zolo, nezúfaj, v roli blbca sa ocitáme viacerí, aj keď nie našou vinou. Niečo podobné som mala na SP aj ja. Po kontrole sa ukazalo, že nebolo to nahraté u nich /preukazala som im svoje kópie, s razítkom ich prevzatia/.
A predstavte si tú drzosť. V jednej nemenovanej ZP -mala som nahláseného človeka, posielala výkazy mesačne. Až pri jeho výstupe zistili, že si ho nezaktívnili a po mne žiadali, aby som porobili opravné mesačné výkazy. Povedala som, že nevidím dôvod, ja to mám v poriadku. Možno ich zarazila moja "trúfalosť", ale aby som ja robila opravné, kvôli ich chybám???? Tak to nie. Viacej sa neozvali.
0 0
terezamaria terezamaria

terezamaria je offline (nepripojený) terezamaria

som jednoducho žena
arizona Pozri príspevok
Terezka, naľavo dolu pod tvojim nickom je také modré tlačítko "nahlás" -príde upozornenie moderátorom a adminovi
Janka ďakujem, už som zase múdrejšia, človek sa učí celý život.
0 0
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
terezamaria Pozri príspevok
Janka ďakujem, už som zase múdrejšia, človek sa učí celý život.
..


..tiež som nevedela, ako si poradiť, aj ja som múdrejšia...ďakujem za radu..
0 0
Bionda Bionda

Bionda je offline (nepripojený) Bionda

som taká aká som
Som sa akurát dozvedela, že v lietadle, ktoré zmizlo AIR FRANCE boli aj ľudia, z ktorými sa veľmi dobre poznám- ..... alebo som asi poznala? Normálne som z toho tak zaskočená.... ani sa mi veriť nechce. Neviem čo napísať, ešte som to nestrávila, ale je mi z toho smutno.
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Zoltán Kovács Pozri príspevok
U tých čo majú EZU to nie je problém skontrolovať. Ale ktorí nemajú...... SP so mnou odmietne sa baviť, nakoľko nie som kompetentný v takýchto veciach. A vysvetlovať to klientovi načo to potrebujem a listom to posielať..... Už nemám síl na boj s veternými mlynmi.
Zolo, nemusíš klientom vysvetlovať o čo ide. Daj si podpísať splnomocnenie na komunikáciu so sociálnou poisťovňou. Napr. vlani mi dali bez problémov pre všetkých klientov, potvrdenie o dobe poberania nemocenského k RZZP, tento rok už pýtali splnomocnenie ...

Kontrolu poistencov všetkých firiem som si robila koncam minulého roku a vtedy som ešte nepotrebovala špeciálne splnomocnenie. Na pobočke mám len odovzdaný zoznam firiem, ktorým spracovávam mzdy - so svojimi ident.údajmi. Vlani im to stačilo, tento rok už nie ...
0 0
Simonab Simonab

Simonab je offline (nepripojený) Simonab

Zoltán Kovács Pozri príspevok
No o SP máš väčšie obavy. Totiž, dnes som posielal cez EZU výkazy. A majú novú kontrolu, ktorá vyskakuje do samostatného okna, aby som si to pozrel. No a hlásilo to chyby také, že evidujú aktívnych zamestnancov, ktorí nie sú na mesačnom výkaze za 04/2009. Samozrejme ihneď som si skontroloval rodné čísla (4 kusy boli). Z toho dve zamestnankyne už nie sú zamestnancami asi 3 roky. No a k ďalším dvom r.č. na poje počudovanie neboli priradené ani mená v systéme EZU.

A z takýchto prípadov začínam chytať z nova depku, ktorá ma prešla po piatkovom stretku. A k tomu sa pripájajú pomali aj moje zdravotné problémy.
Mám presne tento istý problém. Zamestnanci odhlásený takmer 3 roky, a v tej kontrole mi vypisuje, chybu, že nie sú na mesačnom výkaze. Skoro ma šľak trafil. A toto mám vo všetkých firmách, ktorým som zamestnancov odhlasovala ešte tak, že som osobne odniesla RL. S tými čo sú odlhásený cez EZU nie je žaidny problém.
A to je tam aj zamestnanec, kvôli ktorému som už raz na SP bola, vraj nie je dohlásený. Ja som našťastie mala kópiu odhlášky potvrdenú SP. A baba vraj nechajte mi tu originál ja si to skontrolujem a vrátim. Tak to určite. Som jej povedala, nech si to skopíruje inak nebude mať nič. A ani ďakujem ani ospravedlnenie ani nič.
0 0
andreaS andreaS

andreaS je offline (nepripojený) andreaS

moja kolegyna mi pred mesiacom-dvoma hovori, ze prisiel "pozdrav" zo zdravotky, ze jedneho zamestnanca (rovno mna) neeviduju na firmu skoro rok, ze nech sa dostavi, aby to vyriesili... kolegyna nakoniec zistila ze u mojho zamestnavatela ma neeviduju ale eviduju ma v inej firme, kt. pre istotu poslali "pozdrav" ze za mna neodvadzaju odvody
0 0
mysimis mysimis

mysimis je offline (nepripojený) mysimis

obyčajný človiečik
Zoltán Kovács Pozri príspevok
No o SP máš väčšie obavy. Totiž, dnes som posielal cez EZU výkazy. A majú novú kontrolu, ktorá vyskakuje do samostatného okna, aby som si to pozrel. No a hlásilo to chyby také, že evidujú aktívnych zamestnancov, ktorí nie sú na mesačnom výkaze za 04/2009. Samozrejme ihneď som si skontroloval rodné čísla (4 kusy boli). Z toho dve zamestnankyne už nie sú zamestnancami asi 3 roky. No a k ďalším dvom r.č. na poje počudovanie neboli priradené ani mená v systéme EZU.

A z takýchto prípadov začínam chytať z nova depku, ktorá ma prešla po piatkovom stretku. A k tomu sa pripájajú pomali aj moje zdravotné problémy.
Zoli, zabudni na debku, lebo žiadna práca ani problémy nestoja za to, aby sme si prišli o zdravie. Nezabudni, že zdravie je nadovšetko......
0 0
Kazu Kazu

Kazu je offline (nepripojený) Kazu

Manual Pozri príspevok
Zoli, v SP to buš mať v poriadku. Predsa všade nemôžu mať neporiadok !!!
Che, che, che, smekám klobouk pred tvojim optimizmom. Si ma riadne rozosmial
0 0
judita1971 judita1971

judita1971 je offline (nepripojený) judita1971

Čo sa týka SP a takisto ZP. Viem, že musíme mať všetko v poriadku. Je to OK. Ale prečo musíme hľadať v archívoch my? Veď registratúra je všade. Archívovanie takisto. Archívy má aj ZP aj SP. Je to strata času nezavinená našou vinou. Tiež mám problém teraz s nemenovanou ZP. Mesačné výkazy som posielala poštou . Teraz som prešla na Elektronickú podateľňu a zistila som, že nám chýba výkaz za január 2009. V pošte mám zaevidované, že som ho poslala. Volala som na infolinku - odpoveď - viete, to sa mohlo stratiť, nemusí to byť natypované, oskenované, pošlite ešte raz ale originál alebo čakajte, či sa Vám neobjaví v elektronickej podateľni . Pýtam sa a koľko mám čakať - odpoveď mesiac - dva.
0 0
Manual Manual

Manual je offline (nepripojený) Manual

Kazu Pozri príspevok
Che, che, che, smekám klobouk pred tvojim optimizmom. Si ma riadne rozosmial
No vidíš, inak by si bola celý deň "možno" zamračená...
0 0
Kazu Kazu

Kazu je offline (nepripojený) Kazu

Manual Pozri príspevok
No vidíš, inak by si bola celý deň "možno" zamračená...
Pukla by som od smiechu, keby som bola celý deň zamračená
0 0
books books

books je offline (nepripojený) books

books Pozri príspevok
Včera som bola v predajni ohľadne tej reklamácie. Reklamáciu mi neuznali a zároveň ma informovali, že záruka na telefón nebude platiť, lebo ho rozobrali a že vraj je to mechanická chyba a mám si to dať na vlastné náklady opraviť (cca 50€). Nahneval ma ich prístup, dva týždne tam telefón bol a oni neboli schopní ma upozorniť, až ja som tam volala čo je s telefónom. Možno by som dala aj ten displej opraviť, ale to, že záruka už nebude platiť na telefón, s tým nemôžem súhlasiť. Telefón sme kúpili v januári 2009. Takže s reklamáciou som nesúhlasila a spísali sme ďalšiu. Uvidím ako to dopadne. Dnes som písala aj do Orange, aký majú prístup ku dlhoročným zákazníkom.
Musela som sa posťažovať.
Ďakujem.
V piatok a včera som dostala odpovede od Orange ohľadne mojej reklamácie a sťažnosti.
Takže opakovanú reklamáciu na telefón mi neuznali a keď som ho chcela dať cez nich opraviť, tak mi povedali, že si ho mám dať inde opraviť, že ma to vyjde vraj lacnejšie.
No a moja sťažnosť bola vybavená s tým, že majú na to 30 dní (to som vedela) a to bolo všetko. Veľmi som znechutená s takým prístupom. Hlavne, že platím faktúry a iné ich nezaujíma. Podpísala som v januári zmluvu na dva roky, takže ani odstúpiť nemôžem, lebo je tam pokuta cca 10000,00 Sk.
0 0
Sojka 007 Sojka 007

Sojka 007 je offline (nepripojený) Sojka 007

books Pozri príspevok
V piatok a včera som dostala odpovede od Orange ohľadne mojej reklamácie a sťažnosti.
Takže opakovanú reklamáciu na telefón mi neuznali a keď som ho chcela dať cez nich opraviť, tak mi povedali, že si ho mám dať inde opraviť, že ma to vyjde vraj lacnejšie.
No a moja sťažnosť bola vybavená s tým, že majú na to 30 dní (to som vedela) a to bolo všetko. Veľmi som znechutená s takým prístupom. Hlavne, že platím faktúry a iné ich nezaujíma. Podpísala som v januári zmluvu na dva roky, takže ani odstúpiť nemôžem, lebo je tam pokuta cca 10000,00 Sk.
Orange už nie je taký ako býval. Buď sa zmenilo TOP vedenie alebo za tie roky skostnatelo.Ja tiež netrpezlivo čakám , kedy mi vyprší dvojročná lehota a prejdem do O2. Manžel ho už má a vyjde nás volanie lacnejšie ako paušál v Orange. Nečudujem sa preto , že aj oprava telefónu vyjde v Orange drahšie.
0 0
tutiola tutiola

tutiola je offline (nepripojený) tutiola

obyčajná pracujúca žena - už dôchodkyňa ...viac
Práve som sa vratila z vyšetrenia chrbtice CT-čkom. Kým som sa tam dostala, absolvovala som aj niekoľko ďalších vyšetrení. Bola som objednana na konkretnu hodinu a tak som sa z roboty vypýtala, však najneskôr o hodinu som späť. To je naivita - však? Samozrejme tí ktorí odbehneme z roboty a ženieme sa späť, musíme čakať, lebo ľudia čo ležia v nemocnici a sú mobilný nemôžu počkať. Tlačí ich čas. Ale ani to nebolo najhoršie.

Najviac ma rozčulilo, keď ošetrovateľ priviedol nášho spoluobčana. Mali ho hospitalizovať na neurologickom oddelení. Bolo evidentné, že tam patrí. Dnes, podľa slov ošetrovateľa, mal už 2 záchvaty a tak ho chceli vyšetriť aj na CT. Bol nepokojný a tak mu ošetrovateľ dohováral, aby chvíľku vydržal, lebo stroj bol obsadený. Potom zobrali ďalšieho objednaného pacienta a ošetrovateľ poznamenál, že si počkajú ďalších 20 minút. V tom momente, náš spoluobčan, dostal triašku a dostal sa do záchvatu až omdlel. Tak sme si mysleli. Ošetrovateľ k nemu priskočil a chcel ho ratovať. Vtedy pristúpila iná ošetrovateľka a milého kolegu upozornila, že nech si nerobí starosti, lebo on hrá divadielko. A veru mala pravdu. Po poznámke ošetrovateľa, že ani ob ed nedostane ak bude takto vystrájať, tento hneď ožil, posadil sa a jediné čo ho zaujímalo bolo, či dostane jesť.
A takýchto ľudí vyšetrujú prednostne a tí, ktorí pracujú nech čakajú ďalej.
Nič síce tým nevyriešim, ale aspoň som si uľavila
0 0
Marianna01 Marianna01

Marianna01 je offline (nepripojený) Marianna01

Bionda Pozri príspevok
Som sa akurát dozvedela, že v lietadle, ktoré zmizlo AIR FRANCE boli aj ľudia, z ktorými sa veľmi dobre poznám- ..... alebo som asi poznala? Normálne som z toho tak zaskočená.... ani sa mi veriť nechce. Neviem čo napísať, ešte som to nestrávila, ale je mi z toho smutno.
no a ja som sa práve dozvedela, že ten tretí slovenský pasažier, ktorého nevedeli, kto to je, bol môj kamarát z detstva. Som doslova zaskočená. Mám dosť málo rokov na to, koľko mojich známych z minulosti nás už opustilo v mladom veku... A to chlapec ešte volal z Ria mamine, že je všetko v poriadku - zrejme nebolo...
0 0
endzi1 endzi1

endzi1 je offline (nepripojený) endzi1

vcera som bola v istej nemenovaj spolocnosti kupit si kancelarske kreslo. Vybrala som si uplne uzasne, cena cca 300 eur.Prisla pani predavacka, som povedala, ze ok, beriem si ho, sa mi paci. tak sa sla pozriet do skladu, ci ho maju. prisla po 25 minutach, ze ano, ale, ze mozem si ponho prist az zajtra, lebo sklad je uz zatvoreny. Kedze som velmi netrpezliva a ked si idem nieco kupit, sa chcem z toho tesit hned, som jej teda s radostou navrhla, ze si kupim teda ten vystavny kus /bezohladu na to, ze bol trocha "vyhegany:/, na co mi pani zacala pol hodiny vysvetlovat, ako sa to neda... Takze som so strasnym smutkom odisla... Zaraza ma takato neochota a pristup k zakaznikom.
0 0
Bionda Bionda

Bionda je offline (nepripojený) Bionda

som taká aká som
Marianna v Riu urcite OK vsetko bolo.... v tom lietadle asi nie.
Ti dvaja neboli - chlapci, ale aj tak takto - zrejme- zomriet- nuz nechcela by som byt na palube- co je posledne co si pamataju- ak sa tak ma stat- je pravda, nic s tym neurobime, ale aspon by bolet to nemuselo.
Muz ten mi vzdy musi poslat sms - odlietame a dosadli sme - to nasa dohoda, aby som bola spokojna - ked aj o polnoci- to je jedno. Lieta casto a aj ked stale lietadla patria k najbezpecnejsim , som spokojna, ked mi pride sprava, ze uz su ok na zemi. Ked meska, uz som nervozna, skusam prezvonit- raz nemohli pristat, bola taka hmla, ze ich poslali inde.... zdrzalo sa to o dost- uz som pred TV pozerala vsetky kanale- ci nespadli....
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať