Zavrieť

Porady

Téma je uzavretá.
Tara1 Tara1

Tara1 je offline (nepripojený) Tara1

Veľmi ma potešilo....
Som osamelá ženská a rozhodla som sa vymeniť 30 ročné okná v byte. Nevedela som si predstaviť, ako to treba urobiť, či chodiť po firmách, vypytovať sa, zisťovať. Predsa som len laik. Preštudovala som si tu na Porade skoro všetko o plastových oknách, výhody, nevýhody, o firmách. A objavila som tu stránku Cenové ponuky. Rozbehla som to. Dostala som 17 cenových ponúk, získala som tak prehľad o tom, čo kde ponúkajú, v akých cenách. Vybrala som si ponuku firmy Slovaktual, bez toho aby som na vlastné oči okná videla. A predstavte si, trvalo to len 2 týždne od objednávky, ani zálohu nechceli, prišli ráno o pol deviatej a o štrnástej bolo všetko hotové,štyri okná. Krásny oblý 6-komorový profil, perfektná práca, všetko kvalitné. Mám takú radosť, že som sa musela s vami o ňu podeliť.
0 0
tutiola tutiola

tutiola je offline (nepripojený) tutiola

obyčajná pracujúca žena - už dôchodkyňa ...viac
Taara1 ste naozaj šťastná žena. Pre 5 rokmi sme menili okna a tak som si nechala vypracovvať niekoľko kalkulácií v rôzných podnikoch. Vybrala som si jednú a tí prišli zamerať a do týždňa prišli aj montovať. Objednávka bola na okná, parapety, sieťky,žalúzie, cemontáž starých okien, montáž nových + vysspravky. Všetko malo byť hotové do 3 dní. Realita bola demontáž, montáž, vysprávky do týždňa a komplet + ďalší týždeň. Keď po prvom týždni to nebolo hotové, zavolala som do firmy, že musia s cenou dole a keď to bolo konečne hotové, tak celková cena bola o 25% nižšia s tým, že to nedám do novín ako som im to pôvodne sľúbila. Musím však povedať, že ani ta nižšia cena nenahradí ten neporiadok a nervy pri takej práci. Tak gratulujem k správnemu výberu firmy, ktorá drží slovo.
0 0
Tara1 Tara1

Tara1 je offline (nepripojený) Tara1