Mňa dnes maximálna nas...a naša najväčšia, "najlepšia" a "najúžasnejšia" zdravotná poisťovňa. Do dnešného dňa nepoukázali preplatok z RZZP 2008 mojej priateľke. Samozrejme som tam zavolal.....
Milá pani na druhej strane linky mi oznámila, že podľa ich evidencie nie je tam preplatok, ale nedoplatok. Tak na moju otázku, že dokedy sa chceli hrať poisťovňa na mrtvého chrobáka, a neoznámiť túto skutočnosť odpovedať samozrejme nevedela. Ale určite by sme sa prekvapili možno o dva roky, keby sme obdržali od poisťovne výzvu na zaplatenie dlžného poistného aj s penálmi. Ale......
Našťastie ešte v máji tohto roka som si vyžiadal rozpis platieb poistného, a na moje prekvapenie z ich systému sa stratili platby za jeden celý rok (od 06/2007 do 05/2008). Túto skutočnosť sme okamžite reklamovali. Najprv telefonicky a hneď na to aj písomne (doporučene), s priloženými kópiami výpisov, na ktorých sú vyznačené platby. A týmto som si myslel, že všetko sa dá do poriadku.
Na moje počudovanie do dnešného dňa tieto platby neboli pripísané mojej priateľke, takže naďalej ju evidujú ako dlžníčku....
Takže zvýšil som svoj hlas na milú pani z druhého konca linky... (ešteže všetky hovory sa nahrávajú z dôvodu skvalitnenia ich služieb
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
).
Ľutujem pracovníčku, ktorá budúci týždeň bude na pobočke v SC..... Pripravil som všetky podklady ešte raz, a napochodujem tam, aj s priateľkou. A keď sa to nedorieši na pobočke, tak určite to dotiahnem až na Úrad na dohľad nad ZP (alebo ako sa to vlastne volá).