No mňa dnes potešil resp. rozosmial kolega.
Pred pár týždňami zistil, že výrobca nedáva do výrobku ( rumový čaj) cukor ale začal dávať náhradné sladidlá. Jeho deťom prestal tento rumový čaj chutiť, tak mu pílili uši natoľko, že to nevydržal a napísal maila výrobcovi.
O to milo ho dnes prekvapkal telefonát od obchodného zástupcu danej fy, že do rumového čaju začnú zase dávať cukor a ako odškodné mu doniesol nejaké firemné prezenty - samozrejme nezabudol na rumový čaj pre deti.
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
Tomu sa povie výjsť v ústrety zákazníkovi a robiť všetko pre jeho spokojnosť. Keby každý výrobca bol taký prozákaznícky. Klobúk dole.