pred pár dnami som tu písala o mojej 2-týždňovej domácej pekárničke /kúpená 20.9. pokazená 5.10
![Mad](https://www.porada.sk/images/smilies/mad.gif)
![Mad](https://www.porada.sk/images/smilies/mad.gif)
![Mad](https://www.porada.sk/images/smilies/mad.gif)
/, zn. philips. tak som sa včera vybrala do servisu, keby sa mi bola pokazila v pondelok tak by mi ju vymenili v obchode kus za kus, ale ona si ti nechala na utorok
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
prídem so servisu pani so mnou spísala papiere, po chvíľke prišiel chlap a hovorí "budúci týždeň vám zavoláme a prídete si pre papier vrátia vám v obchode peniaze"ja kukám ako
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
pretože som rátala /po telefonáte/, že mi dajú nový kus, že nový kus mi nedajú pretože tie pekárne sú vadné a takto ich sťahujú z trhu
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
nezabudol mi povedať, že keby sa mi pokazila v pondelok a v predajni by mi dali novú tak tiež by sa mi pokazila
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
tak philips vie že má vadný výrobok, ale vôbec ich to netrápi. inak servis plný pokazených výrobkov. pýtam sa chlapa, že tieto výrobky už nie su to čo boli, a on že žiadne výrobky nie su to čo boli
![Mad](https://www.porada.sk/images/smilies/mad.gif)
![Mad](https://www.porada.sk/images/smilies/mad.gif)