Ešte pred Vianocami sme sa rozhodli objednať si MAGIO od Telecomu so sľubom, že prvý polrok budeme za túto službu platiť iba Sk 1,-. S Magiom sme vcelku spokojní, ale .... prišla mi po Vianociach prvá faktúra, kde mi účtovali plnú sumu ... reklamovala som telefonicky, písomne a ešte aj osobne na ich obchodnom mieste. Prišlo mi vyrozumenie, že chybu uznávajú, že nastala v systéme a bla, bla, bla. A že mám tú nesprávnu faktúru uhradiť a potom mi zvyšné peniaze vrátia, čo som, samozrejme odmietla. Dva dni na uznanie mojej reklamácie mi prišla faktúra za ďalšie obdobie ... čo myslíte, na správnu výšku? ... nie, nie, opäť na plnú sumu ... tak som tam znovu volala, že vraj mám ísť znovu na predajné miesto a podať reklamáciu
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
. Tak to už bolo na mňa priveľa. Tak som sa na ich bezplatnej linke pekne vyrozprávala, a že nech počítajú s tým, že neuhradím ani korunu, pokiaľ mi riadne nevyfakturujú to, na čom sme sa dohodli, žiadne peniaze naviac im posielať nebudem. Tak milá pani zapísala do systému, že žiadam o vystavenie novej a správnej faktúry a odmietam uhradiť tie navýšené čiastky. Dnes mi prišla faktúra zasa za ďalšie obdobie, ktorú mám už síce mínusovú (t.j. vôbec sa neobťažovali vystaviť nové a správne faktúry), vyčíslili mi akože preplatok z tých faktúr, ktoré som doteraz neuhradila, a
EŠTE SI K TOMU PRIPOČÍTALI Sk 50,- ZA UPOMIENKU !!!
... no uznajte, nie je to ale drzosť najhrubšieho zrna ??? Dodávateľ pochybí a miesto toho, aby sa staral o správne vyfakturovanie dodávanej služby, ešte Vás bude upomínať a sankcionovať za včas neuhradené faktúry, ktoré si z vlastnej vôle a bez Vášho súhlasu navýšil !!!
To si môžu dovoliť asi jedine v SLOVAK TELECOM
... uff, no aspoň som sa vyventilovala, ešte že tu máme túto lampárničku