Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
odbrý deň,
prosím Vás môžete mi poradiť, či môžem opravu PC nášho odberateľa účtovať do nákladov našej firmy,/oprava je vyfakturovaná našej firme/ my to ďalej nášmu odberateľovi prefakturovávať nebudeme lebo je to v rámci záruky.
ďakujem pekne
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Prosím tiež o skúsenosti s účtovaním reklamácii, resp. záručných opráv. Vykonali sme takúto záručnú opravu vo vlastnej réžii, s použitím materiálu zo skladu. Budem to účtovať ako aktiváciu? Čo všetko treba k tomu internému dokladu doložiť? Alebo nejaké iné riešenie? Ďakujem