Zavrieť

Porady

Cestovné náhrady

Ahojte
mame tu zamestnanca ktory ma dohodnute ze sa mu bude preplacat PHM.Pouziva sukromne vozidlo je spravne dnes ze sa vychadza zo sumy 6,20 SK.
A ak niekto vie aky je postup?
Naposledy upravil Denda : 10.08.06 at 07:07 Dôvod: zmena ikony
Usporiadat
Jana Acsová Jana Acsová

Jana Acsová je offline (nepripojený) Jana Acsová

daňový poradca, audítor
Tá oprava je namieste - novela (81/2005 Z.z.) zákona o cestovných náhradách s účinnosťou 1.4.2005.
0 0
zuzanar zuzanar

zuzanar je offline (nepripojený) zuzanar

Prosím nezabite ma! Ja už dve hodiny študujem všetko okolo cesťákov. Až som zmagorila celkom (teda to je výraz). Povedala by som, že to aj chápem, len jednu vec poprosím objasniť.
SZČO-JU- si prenajme bezodplatne automobil od manželky, ale majú uzavreté BSM. Cestná daň zaplatená manželkou.
Nárok na 6,20 Sk náhrady nemá. OK.
A čo spotreba benzínu - náklady na základe km x cena Slovnaftu. Alebo musí mať bloky za tankovanie a môže si odpočítať DPH, keď to auto nie je majetkom firmy?
Ďakujem! Ďakujem! Ďakujem!
0 0
Evanka Evanka

Evanka je offline (nepripojený) Evanka

zuzanar
Prosím nezabite ma! Ja už dve hodiny študujem všetko okolo cesťákov. Až som zmagorila celkom (teda to je výraz). Povedala by som, že to aj chápem, len jednu vec poprosím objasniť.
SZČO-JU- si prenajme bezodplatne automobil od manželky, ale majú uzavreté BSM. Cestná daň zaplatená manželkou.
Nárok na 6,20 Sk náhrady nemá. OK.
A čo spotreba benzínu - náklady na základe km x cena Slovnaftu. Alebo musí mať bloky za tankovanie a môže si odpočítať DPH, keď to auto nie je majetkom firmy?
Ďakujem! Ďakujem! Ďakujem!
Spotreba benzínu podľa platných cien v deň použitia automobilu. Bločky nemusíš prikladať, ale môžeš. V prvom prípade podľa cien uvedených Slovnaftom, v druhom podľa skutočnej nákupnej ceny (z bločku). DPH nemôže odpočítať.
0 0
Jana Acsová Jana Acsová

Jana Acsová je offline (nepripojený) Jana Acsová

daňový poradca, audítor
zuzanar