Zavrieť

Porady

asi som SZCO, ktora nema ICO

Pred rokom ma nalakali na cinnost sprostedkovatela poistenia. Podpisala som zmluvu, isla som nieco ohlasit do socialnej poistovne, ani neviem co. Ale bolo to potrebne, tak som tam bola. No pochopila som, ze to robit nechcem, a tak som sa uz nesla ani zaregistrovat sa na danovy urad, co je chyba, no kedze som sa tomu nevenovala, nepokladala som to za dolezite ist tam. A kedze som z toho teda namala zisk, myslela som, ze sa nemusim ist ohlasovat na danovom. Vcera som pri citani clanku o RZZP som zistila, ze ako ak si sprostredkovatel poistenia si SZCO. Dnes si teda myslim, ze som sa v tej zdravotnej bola zahlasit ako SZCO. No nic mi tam nepovedali, ze by som mala platit zdavotne. V tom case aj teraz som student, cize si myslim, ze to za mna platil stat. Ale mozno si to len myslim a mala som platit ja. Poslali by mi nejaku upomienku ze neplatim a mam platit alebo ako? Takze ako SZCO musim podat RZZP, ale kedze nemam svoje ICO a DIC, tak sa to robi tazko. Preto som ho podala na tlacive C, akoze som iba student, aby som si vobec splnila poziadavku, ze som to podala. Predpokladam, ze mi to poslu spat, aby som to opravila. Ako mozem vzniknutu situaciu riesit? Asi si musim ist prevziat to ico, aby som to vedela potom spravne vyplnit to RZZP. A kde si to mam ist prevziat a aka bude pokuta, ze to ze som si ho neprevzala nacas, cize pred rokom? A ako je to s tym poistenim, mala co si ho platit sama a co ma teraz caka? Neviem kde mam zacat, aby som to nejako doriesila. Mozem niekam zavolat, aby mi povedali, ze co dalej? Vopred dakujem za kazdu pomoc, lebo som fakt v tejto teme uplne mimo..
Usporiadat
JankaMan JankaMan

JankaMan je offline (nepripojený) JankaMan

Volala som do poistovne, eviduje ma ako SZCO a ze mam povinnost podat RZZP. Tak dnes som ho podala..
0 0
Yuya Yuya

Yuya je offline (nepripojený) Yuya