Soňurka
Prajem všetkým príjemný večer
SZČO účtujúca v JÚ má rôzne výdavky (doklady z RP) nalepené na A4 a jedenkrát za mesiac vystaví VPD. Je to tak správne??
Aký dátum by mal byť na tomto "mesačnom" VPD. Alebo zvoliť iný postup?
Ďakujem veľmi pekne za odpoveď
Ja síce vypisujem na každý doklad výd.a príjmový doklad, soft mi tlačí doklady na celú stranu a to mi je ľúto papiera no a potom konateľ vždy prinesie ešte nejaký zabudnutý, takže ich číslujem až po DPH.
Môžeš vypísať VPD jeden ale na jeden druh výdavku, nie miešať PHM s kanc.materiálom a nájom a fondami a...
Vo firme, pre ktorú účtujem býva mesačne aj 300-400 pokl.dokladov a veru vypisujem každý jeden. Aj tu na Porade som prilepila VPD a PPD pre PÚ i pre JÚ, keby som tak ešte vedela, ako tam nastaviť - keď vypíšem číslom sumu, aby sa mi vypísala aj slovom... No darmo, už na to nemám vek, ale možno, keď vyrastiem, budem aj to vedieť...