Zavrieť

Porady

Exekúcia - výška zrážky?

som začiatočník
Dobrý deň prajem!
Chcela by som Vás poprosiť o radu!
Mám zamestnanca ktorému prišiel "PRÍKAZ NA ZAČATIE EXEKÚCIE"
po telefonickej dohode musím zatiaľ zamestnancovi určitú čiastku A dávať do depozitu až kým mi nepríde "EXEKUČNÝ PRÍKAZ"

Chcela som sa opýtať či akú sumu mu mám zrážať
jeho čistá mzda je 10.614,- Sk ale mal zrážky zo mzdy vo výške 5.177,-(nájomné, zrážka na odbory, záloha)
takže na účet mu príde len nejakých 5.437,-
-je slobodný
Vedeli by ste mi prosím poradiť či to mám rátať zo sumy 10.614 alebo z 5.437,-- ?

Ďakujem!
Usporiadat
margaretka71 margaretka71

margaretka71 je offline (nepripojený) margaretka71

Preboha a teraz čo? Mám to pozastaviť alebo to už nechať tak a zrážať takto ďalej? Ten náš zamestnanec to chce mať aj tak rýchlo splatené. Tak čo ty na to? Prepáč keď sa veľa pýtam, ale robím to prvý krát. Dík moc.
0 0
Andyke Andyke

Andyke je offline (nepripojený) Andyke

Neviem čo na to vymyslieť?

Spísať dohodu so zamestnancom, že súhlasí so zrážkami aj ,čo sa týka 2. exek.príkazu (súbežne s 1. exek.príkazom), že je to na jeho vlastnú žiadosť.
0 0
margaretka71 margaretka71

margaretka71 je offline (nepripojený) margaretka71

Aj mňa napadlo, jedine toto. Pokiaľ podpíše tak by to mohlo byť OK. Ja ti krásne ďakujem za tvoju trpezlivosť so mnou. Pekný zbytok večera prajem.
0 0
jarkra jarkra

jarkra je offline (nepripojený) jarkra

Našej zamestnankyni zrážame zo mzdy zrážky pre Home Credit podľa Obč.súd.poriadku. Dnes nám prišiel exekučný príkaz na zrážky zo mzdy. Ide o neprednostnú pohľadávku, na ktorú máme zrážať 1/3. Má táto exekúcia prednosť pred zrážkami zo mzdy pre Home Credit? Alebo ich budem postupne zrážať podľa poradia ako prišli? Zohľadňuje sa to nejako?
Vôbec si s tým neviem poradiť.
0 0
sysula sysula

sysula je offline (nepripojený) sysula

Myslim, ze ak nejde o prednostnú pohľadávku, zrážaš podľa poradia ako prišli.
0 0
Ežor Ežor

Ežor je offline (nepripojený) Ežor