ahojte poradaci, potrebujem radu skusenych
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
Nie som platca DPH, predavam tovar prostrednictvom internetoveho obchodu.
Asi pred mesiacom som uzatvorila s jednou firmou zmluvu (ceskou)/ zmluvu o sprostredkovani zamestnaneckych benefitov.
Spolupraca prebieha tak, ze zamestnanec si u mna nakupi a zaplati svojimi kreditmi. Ja si jeho kredity vyzdvihnem, dodame mu tovar. Firme do ciech fakturujem celu sumu za tovar (bez DPH - nie som platca)a nasledne mi firma z ciech posle fakturu za sprostredkovanie (za to, ze mi sprostredkovali tento obchod). Zaregistrovala som sa na danovom urade ako prijemca/dodavatel sluzby z/do ineho clenskeho statu,ale nie je mi to celkom jasne s tou DPH-kou.
Ceska firma mi vystavi fakturu bez DPH na zaklade toho, ze im poslem moje ICDPH a ja potom tu na slovensku musim podat priznanie DPH ? Nie som platca DPH takze nepodavam ho teraz...potom ho podam kvartalne alebo ako?
Viem, ze musim podavat suhrnny vykaz stvrtrocne ale co s tou DPH. A co ak mi ceska firma posle fakturu s ich ceskou DPH? Uviest to v suhrnnom vykaze a tym je to vybavene? Tento tovar predavam prostrednictvom elektronickych sluzieb ale pre zakaznikov na slovensku. Iba sprostredkovatel sluzby je ceska firma....
Dufam, ze som to opisla nie velmi zlozito...ale mam v tom teraz taky chaos, ze uz aj banujem ze som sa na to dala