No, cca su dve moznosti. Bud by ste pouzivali offline verziu, pri ktorej by stacilo mat na predajni iba registracnu pokladnu.Vtedy to funguje tak, ze si v Pohode nastavite v menu Nastavenie/Hardware dany typ pokladne, nastavite, ze je v rezime offline (tusim je tam priamo taka moznost), a cez datovu kumunikaciu zvolite Pokladna Euro (offline) a tam cez sprievodcu odoslete potrebne udaje o zasobach (cenach, stavu zasob - ak chcete, PLU, EAN...).Len to treba spravne nastavit aj v Pohode,aj v reg. pokladni (hladiny DPH, cislo portu a pod).Ked sa odoslu udajet na pokladnu, tak sa da uz predavat priamo cez registracku, kde na konci dna (prip obdobia,ake potrebujete) sa znova pripojite k pocitacu, a cez rovnake menu ako som pisal (datova komunikacia/pokladne Euro (offline) si zvolite imoprt udajov, a sa vam do systemu Pohoda nacitaju predane data do agendy Vydajky.Je lepsie si na to zavolat cloveka ktory to robil (pokial ste z BA viem jedneho doporucit), to rozhodne doporucujem.Alebo druha moznost je taka, ze tie registracky budu stale pripojene k pocitacu (na predajni) a pri predaji by ste predavali cez agendu "Predajky" a vtom pripade by sa Vam to priamo odcitavalo zo stavu na sklade ,V pohode by ste akurat dali tlacit tl.zostavu "doklad FM -pribudne po pridani hardware v nastaveniach Pohody), ktora ten predaj prebehne cez registracku a vytlaci danovy doklad.Tento predaj je ovela jednoduchsi, a cca vobec nie komplikovany, len jeto obmedzene tym ze musite mat na predajni zaroven aj ten pocitac.Snad som to napisal aspon troska zrozumitelne
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
, ak by ste chceli lepsie , tak vam do posty poslem tel. cislo, kde vam to mozem lepsie vysvetlit.