Zavrieť

Porady

Orange-reklamácia

Poradí mi niekto, ako postupovať ďalej keď som reklamovala telefón v Orange, tam sa ale vyjadrili, že bol poliaty tekutinou a zmenili mi status záručný na nezáručný. S tým som samozrejme nesúhlasila, pretože telefón nebol poliaty tekutinou, ťahá sa to celé už od mája 2007. Nakoniec pripustili, že nemusel byť poliaty vodou, ale mohol sa poškodiť aj používaním vo vlhkom prostredí, napriek tomu pokladajú moju reklamáciu za neopodstatnenú. Ja som sa však nikde v návode na používanie nestretla so zákazom používať telefón vo vlhkom prostredí ani s prípustnými hodnotami vlhkosti vzduchu. Keďže mi v novembri končí viazanosť, navrhli mi skrátenie a možnosť zobrať si nový telefón s viazanosťou. Celé mi to pripadá ako jednoduchý spôsob ako si zaviazať zákazníka na ďalšie 2 roky. Ja som si však nekupovala telefón na 2 roky. Už som si čo to našla na nete, SOI tieto prípady nerieši, treba sa obrátiť na súd. Avšak neviem, či mám nejakú šancu. Zdá sa mi, že veľké spoločnosti majú svoje vlastné pravidlá a zákony.
Usporiadat
magda26 magda26

magda26 je offline (nepripojený) magda26

MM prišla dalšia faktúra, ktorá už bola v normalnej výške. A to hlavne preto, lebo ten telefon už nepouživa(odo dńa neuznanej reklamacie). Pri najbližšej priležitosti od nich odíde aj on.
Orange mu reklamaciu neuznal... ze ho nevynal, hlavna vec, že dovtedy mu to fungovalo bezchybne.. Ale čo už. Faktura sa zaplatiť musela.
Orange za posledne 2 roky neuznáva ani reklamacie telefonom... Svokre takto kazdy mesiac učtuju televiziu v mobile, ktoru ani nevie spustit..
Veľa ludom sa toto stane, a este ked chcem tu fakturu, že aby mu ju dali na splatky tak povedali ze to sa neda. Hlavne ze v obchodnych podmienkach je uvedene, že faktúra v prípade vačšej sumy sa može platit v splatkach ak presiahne 3 nasobok priemernej faktury, co u nas bol.. Orange pekne zdiera ludi...
Už nikdy viac si nedam orange
1 0
podhygmin:-) podhygmin:-)

podhygmin:-) je offline (nepripojený) podhygmin:-)

magda26

Tak,tak.Je to exkrement,ktory zobral na seba oranzovu podobu a velmi smrdi.
0 3
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

Asi ma tu ubijete, ale podla problemov to vyzera na 90% na chybu uzivatela...
Napr.:
magda26 Pozri príspevok
... Svokre takto kazdy mesiac učtuju televiziu v mobile, ktoru ani nevie spustit..
OK, ked brala novy telefon, Pomaranc rad nuka kedajake sprostosti ako je aj TV v mobile. Ale jej zaroven na predajni aj povedali, ze je zadarmo iba PRVY mesiac, potom je sluzba spoplatnena! To ak pani svokra zabudla na zrusenie sluzby pred zacatim jej spoplatnenia - OK stava sa. Ale to, ze ju plati dodnes, uz hovori o niecom inom! Ked sa svokra nevyzna do faktury, za co vlastne plati, tak ma predsa deti, vnucence, proste niekoho kto je minimalne schopny sa na fakturu pozriet a povedat, ze toto a toto treba zrusit a zajde s nou na zakaznicke centrum Pomaranca a zrusi nechceny produkt.. A ked toto nie som schopny spravit, tak nebudem na Porade vyplakavat...

2 -Darica - ak si telefon vyberal 17 rocny syn, mal by byt uz dost rozumny a vediet, ze smartfon sa proste stale bude snazit pripajat na net a tahat nejake aktualizacie. Urcite ich ale netaha cez WAP profil, toto sa mi skor podoba, ze operator tam dal nejake svoje brandovane somariny, ktore tahaju data. Nepises aky operacny system ma jeho telefon (iOS, Android, BADA, Symbian) ale pri iOS a Androide sa daju v nastaveniach napevno zakazat vsetky datove prenosy. U ostatnych dvoch neviem povedat, lebo ich nepouzivam. Ak nema datovy pausal, tak Pomaranc ma 1MB spoplatneny sumou cca 1 Euro... Este bud rada, ze mu telefon stiahol iba tak "malo" dat (za vela panazi ). Verim, ze to cloveka nastve, ale uz viete ze treba tieto sluzby zablokovat aj v zariadani a ta suma nie je az taka velka.. Kludne sa to mohlo vysplhat na par 100 euro, co by bolo este horsie.

2 - magda26 - ...uz sa to moc neoplati brat telefon, radsej si ho kupim v hotovosti, Takto som ho vzdy len preplatila...

Nikdy sa to neoplatilo, ale ludom proste nevysvetlis, ze co je na slovensku zadarmo, je v skutocnosti poriadne drahe... (Pozor, toto ale neplati uz tak celkom na zapad od Ciech.) Od r 2007 si kupujem telefony iba cash. Najlacnejsi bol za 330 euro a doteraz ked si pravim po 1,5 roku prepocet tak mi aj s jehou kupou vyjdu platby vzdy lacnejsie ako ho zobrat kvazi zadarmo a potom platit predrazeny pausal, kde musim mat aj sluzby, ktore nepotrebujem.

Naposledy upravil dalid : 25.05.12 at 14:09
4 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
magda26 Pozri príspevok
MM prišla dalšia faktúra, ktorá už bola v normalnej výške. A to hlavne preto, lebo ten telefon už nepouživa(odo dńa neuznanej reklamacie). Pri najbližšej priležitosti od nich odíde aj on.
Orange mu reklamaciu neuznal... ze ho nevynal, hlavna vec, že dovtedy mu to fungovalo bezchybne.. Ale čo už. Faktura sa zaplatiť musela.

Už nikdy viac si nedam orange
Magda, ak manžel zmení operátora, nič s tým nezíska. Aj Telekom, Telefónica, či FunFón si budú účtovať pripojenie na internet. Kúpili ste chytrý telefón, ktorý treba vedieť obsluhovať....to že platíte vysoké FA nezapríčinil operátor, ale vy sami. Nevedomosť neospravedlňuje a za chyby sa platí.
3 1
Valcake Valcake

Valcake je offline (nepripojený) Valcake

V Orange sme celá rodina od ich vzniku. Ešte keď bol Globtel...nikdy sme nemali s nimi žiadne problémy, ale sa nedáme nalákať na žiadne novinky, ktoré nemáme preštudované.

alla66 napísala správne, že neznalosť neospravedlňuje. Za to nepatrí neužitočný bod, ale skôr informovať sa o všetkom a nečakať, že oni vás na niečo upozornia.
To aj mne dáš neužitočné... podhygmin:-)????
3 0
kubkokubko kubkokubko

kubkokubko je offline (nepripojený) kubkokubko

Aj my sme cela rodina po skonceni viazanosti kvoli neopravnene neuznanej reklamacii vystupili z orange. Manzel 2x reklamoval MT do 6 mesiacov kvoli rovnakej zavade. Prvy raz opravili a druhy krat mu to neuznali z dovodu, ze do MT sam zasahoval. Co je podla mna chore doma si opravovat MT v zaruke, asi to nikto nerobi. Z toho dovodu mu reklamaciu neuznali, tak sa odvolal s tym ze tam nechal telefon a to si myslel, ze pojde MT znovu do servisu na nejake posudenie. Cele to trvalo 3mesiace co bol bez mobilu kym sa orange vyjadrilo, k reklamacii reklamacie, ze reklamacia bola zamietnuta z dovodu zasahu cudzej osoby. Co je velmi podstatne zistenie po 2 mesiacoch v servise. Po nasom nekonecnom otravovani, ze nie sme dementi a tuto odpoved sme pochopili uz pri prvom vyjadreni sa po dalsom mesiaci orange so servisom domailoval kvoli fotodokumentacii co sme pozadovali a s pocudovanim sme zistili, ze MT bol cely cas v predajni v sufliku. Aj tak reklamaciu reklamacie neuznali a manzel si to dal opravit za 5€ v servise. A takto sme dopadli obaja po 15 rokoch v orange. Pripadali sme si ako obycajni chudaci a nie niekto kto 15 rokov plati mesacne nemale prachy. WAU
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať