Zavrieť

Porady

Školské kluby detí

Pracujem ako vychovávateľka v školskom klube. Keďže ani vedením troch záujmových útvarov v čase 16,00-18,00 nie som schopná naplniť si úväzok, požiadala som vedenie školy o jeho naplnenie na základe nariadenia vlády z roku 2003, ktoré hovorí o dopĺňaní si úväzku učením v škole. Vedenie to však neakceptovalo, nakoľko vraj vznikajú účtovné problémy pri platení takto doplneného úväzku,nakoľko školské kluby detí patria medzi školské zariadenia. Zaujímave je však to, že keď bolo treba škole pomôcť, tak ako vychovávateľka som mohla učiť naj na druhom stupni.
Prosím o radu, či je zamestnávateľ povinný doplniť mi úväzok učením výchovných predmetov na prvom stupni na základe nariadenia vlády,alebo nie. Ďakujem.
Usporiadat
esterka3 esterka3

esterka3 je offline (nepripojený) esterka3

Ďakujem. AKosi som ten článok minula. Somprijatá na plný úväzok a z toho teda vyplýva, že riaditeľka mi je povinná tento uväzok doplniť. Ale jednoducho mi ho nedala. Asi mi nezostáva nič iné, len sa s tým zmieriť, ak nechcem mať problémy, alebo sa ozvať.
0 0
judita1971 judita1971

judita1971 je offline (nepripojený) judita1971

ani u nás nemá vychovávateľka plný úväzok, riaditeľ najprv rieši úväzky učiteľom, mám prácu nadčas, ale to sú hodiny, ktoré riaditeľ chce, aby boli odučené kvalifikovane. Riaditeľ pri zostavovaní a určovaní rozvrhu musí prihliadať na rôzne veci, ale nepýtaj sa ma na aké, lebo som ekonóm
0 0
marco04 marco04

marco04 je offline (nepripojený) marco04

Poprosím, niekoho kto má s tým skúsenosti. Máme ZŠ v ktorej je 145 detí, v ŠK máme 27 detí a1 vychovávateľku,teraz nás žiada riaditeľ školu o prijatie druhej vychovávateľky, pretože v školskom klube má byť v oddelení len 25 detí. Zákon to síce nariaduje, ale zdá sa mi to pritiahnuté za vlasy, aby sme prijali druhú a otvorili druhé oddelenie.Čo ak sa zriadovateľ rozhodne z obecným zastupiteľstvom, že nepríme druhú vychovavateľku.
0 0
pochemi pochemi

pochemi je offline (nepripojený) pochemi