Zavrieť

Porady

TORTY

Fany Fany

Fany je offline (nepripojený) Fany

Zakladám novú tému, prosím iba na torty - recepty, rady, krémy, ozdoby, obrázky...
Ako prvé prikladám niekoľko obrázkov. (Podotýkam - nie sú to vlastné výrobky - kiež by boli. Ale sú krásne, však)
Naposledy upravil Fany : 18.09.07 at 18:31
Usporiadat
dankatrnka dankatrnka

dankatrnka je offline (nepripojený) dankatrnka

Oni si totiž zaumienili,že chcú takú tortu,na ktorú nikto nezabudne A myslím, že sa im to aj podarilo
0 0
erzet erzet

erzet je offline (nepripojený) erzet

Dôchodca
Marta V
Prosím Ťa, koľko Ti trvá výroba takej torty s tou labuťou? Dík.
0 0
Marta V Marta V

Marta V je offline (nepripojený) Marta V

To je ťažko povedať. Cestá si vždy upečiem jeden deň vopred, lepšie sa mi to potom plní. Samotné upečenie trvá asi tak približne hodinu. Naplnenie a ozdobenie nejaké 3 - 4 hodinky. Ale to už počítam aj s výrobou labutí a kvietkov z marcipánu. Trvá mi to dosť dlho, lebo som len samouk.
0 0
penelopa penelopa

penelopa je offline (nepripojený) penelopa

dankatrnka, super svadobna torta :-D perfektne sa ti podarila, tlieskam :-)
0 0
dankatrnka dankatrnka

dankatrnka je offline (nepripojený) dankatrnka

Ďakujem penelopa,si zlatá.Ešte mám aj pikantnejšie,ale dám ich sem iba ak budete chcieť.Teras niečo slušné
070630_152653-800.jpg  
070718_195543-800.jpg  
torta21-800.jpg  
balik2-800.jpg  
13-torta solo-800.jpg  

1/1
0 0
Zuzka 335 Zuzka 335

Zuzka 335 je offline (nepripojený) Zuzka 335

Milé šikulienky, nepomýlili ste si náhodou povolanie??? Veď by vás bral ktorýkoľvek Viedenský interhotel, ak také niečo je. Ja sa trošku hanbím, ale kde sa to dozviem lepšie ako u Vás?
Keď pečiem tortu, tak mi vždy vznikne v strede kopec, ktorý musím zrezať. Niekde som čítala, ako na to, aby nebol, zdalo sa mi to také jednoduché, že som si to nezapísala a samozrejme som to zabudla.
Prosím, viete mi poradiť? Srdečná vďaka.
0 0
dankatrnka dankatrnka

dankatrnka je offline (nepripojený) dankatrnka