Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Medzinarodny marketingovy plan na co? S tymto sa zaoberaju normalne cele oddelenia. Predpokladam ze to ma byt len nejaka studia ako vybudovat/zaviest novu znacku a ako ju podporit globalne s prihliadnutim na lokalne trhy a ich odlisnosti. Existuje cela fura strategiia moznosti ale musis najprv uviest nejaky priklad co a kde chces marketovat...
No robit to takto vseobecne sa neda. Vyber si firmu (nieco v oblasti ktora ta bavi). Nasledne sa zamysli co by si robila keby si chcela preniknut na dalsi trh. Pojdes pekne podla osnovi a ani nevies ako a projekt bude hotovy. Nemusis hladat realne data. Staci ked pouzijes zdravy rozum a 1+1=2. Kludne tu case study poslat aj na predaji pukancov na hranicnych prechodoch. Vychodisko - vstup SVK do Shengenu = dlhsie cakacie doby na hranicnych prechodoch = dopyt po obcerstveni na hrnaiciach :-). Nasledne expandujes do okolitych krajin a ich pohranicnych oblasti...